Touring nyt

• poul dam
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #4573 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Touring nyt
Så skrev du igen et fint indlæg, er bange for du bliver fuld til julefrokosten :) . Tak endnu en gang Christer.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Christer
Mere
15 år 4 uger siden #4617 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Touring nyt
Tak igen Poul -

Det er faktisk ret \"dejligt\" at skrive indlæg til Touring Nyt - frie hænder til at skrive hvad man mener og synes om HBBCDK, og ikke mindst positive tilbagemeldingerB)

Næste gang der kommer et indlæg i Touring Nyt bliver den 5. FEB 2010 - dvs. jeg har sendt indlægget inden den 5. JAN 2010 - desværre inden vore julefrokost i JAN 2010:( - Hvor jeg tror det ville kunne \"rapporteres\" nogle fine historier :woohoo: :woohoo:
De må komme med i indlægget til den 12. MAR 2010B)

EN LILLE OPFORDRING: - til alle vores gode venner i denne fantastiske klub;
Har du en idé, historie, henvisning, ønske, hilsen eller bare et lille hint til hvad jeg kunne skrive lidt om i disse indlæg i Touring Nyt - SKRIV TIL MIG:) :)
Enhver form for inspiration er velkommen - og vil altid blive modtaget i en særdeles positiv ånd! Lige som al anden kommunikation vi har i denne gode klub!!:)

Jeg håber vores kærlige \"bagsædetrunter\" har fundet et par passende julegaver til vores altid trængende BB´s som kunne beskrives i næste indlæg?B)
Man kan jo altid håbe.. eller så man jo selv \"investere\":woohoo: :woohoo:

Jeg synes at spore en stor aktivitet og kreativitet - vedrørende vinterens service - eftersyn - modifikationer o.l., det vil være min primære indgangsvinkel til næste indlæg i Tourin Nyt:)

De kærligste BB hilsner fra Christer.

Med venlig hilsen
Christer

• poul dam
Mere
14 år 11 måneder siden #5050 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Touring nyt
Tak igen Christer
Du gør det kanon godt. Har desværre ikke kunne bidrage med noget for at hjælpe dig :( . Håber nogle af I andre tænker på Christer, hvis I kommer i tanke om noget der kunne hjælpe ham.
Hygge PD

• Christer
Mere
14 år 11 måneder siden #5051 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Touring nyt
Tak skal du have:)

Påbegynder næste indlæg indenfor få dage:huh: .. tror det kommer lidt om vore julefrokost - og ikke mindst lidt om de kommende arrangementer:woohoo:

Igen - hvis det er nogle gode forslag til emner - så sig til:cheer: :cheer:

Ellers synes jeg der langt til foråret med al den sne:( :(

Vi høres
Christer

Med venlig hilsen
Christer

• helska
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #5053 af helska
Besvaret af helska på emne Sv:Touring nyt
Hej Christer.

Kanon-indlæg du dér har givet i Touring nyt.

Hilsen

Helge

• Carlo
Mere
14 år 11 måneder siden #5069 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Touring nyt
Hej Christer.

Flot indlæg du har lavet i Touring Nyt, også denne gang. I bund og grund måske ikke meget nyt, som andre i vores situation ikke vil kunne genkende, men tanken om de mange drømme / vinterprojekter der er igang rundt omkring, kan sagtens bringe foråret en kende nærmere for mig.

Du formår at beskrive det på en måde, så andre med hang til mekaniske tips og ideér bliver tilpas nysgerrige, og vil besøge vores hjemmeside for at scorre et par billige fif - for så at finde ud af at de nødvendigvis må låne i ungerns børneopsparinger og investerer et par hundrede kroner for et medlemsskab - ellers er der lukket af i teknikskabet - det har du klaret flot og elegant.

Jeg tror heller ikke at der er nogen der læser BB -klubbens indlæg der vil være i tvivl om klubbens sociale sammenhold. Godt gået Christer.

Carlo, Brønshøj.

Tid til at oprette siden: 0.066 sekunder
Leveret af Kunena Forum