Ny Blackbird...
- FUA
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Mindre
Mere
14 år 11 måneder siden #5074
af FUA
Ny Blackbird... blev oprettet af FUA
Hej alle.
Jeg var lige en tur ovre ved TG motorcenter i Middelfart . Blev lidt overrasket over at se en spritny sort Blackbird i udstillingen . Det viser sig at det er en brugt årg. 2007 med 7000 km på klokken . Prisen skulle være 160000 , meeeen kan garanteret forhandles !
Så hvis den gamle Bird skal skiftes , så tror jeg ikke man kommer tættere på en spritny end denne !!
Jeg var lige en tur ovre ved TG motorcenter i Middelfart . Blev lidt overrasket over at se en spritny sort Blackbird i udstillingen . Det viser sig at det er en brugt årg. 2007 med 7000 km på klokken . Prisen skulle være 160000 , meeeen kan garanteret forhandles !
Så hvis den gamle Bird skal skiftes , så tror jeg ikke man kommer tættere på en spritny end denne !!
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Christer
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 11 måneder siden #5087
af Christer
Med venlig hilsen
Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Ny Blackbird...
Hej Finn - det er utrolig at man kan få en næsten ny BB til så få penge:)
Jeg venter bare på at min lotto kupon går igennem med gevinst:P - så er jeg den første til at købe en lidt nyere model:woohoo:
Kærligst
Christer
Jeg venter bare på at min lotto kupon går igennem med gevinst:P - så er jeg den første til at købe en lidt nyere model:woohoo:
Kærligst
Christer
Med venlig hilsen
Christer
- Speedy
- Gæst
14 år 11 måneder siden #5092
af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Ny Blackbird...
Havde jeg råd ville jeg ikke skifte Birdie, næ nej, jeg ville købe en mere:woohoo:
- MCK
- Gæst
14 år 11 måneder siden #5095
af MCK
Det er en 2006 model skulle jeg mene. Da Honda stoppede i 2006 med at producere vores herlige cykler.
Har selv en 2006 model indregisteret i 2007
Anyway, jeg faldt selv over denne her: www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=68740 og undrede mig meget at den er så langt nede i pris, syntes 125.000.- for en 2006 model med 13.000km på uret er MEGET billigt.
Hvis jeg ikke selv havde ny BB ville jeg sgu købe denne her.
Vil lige sige at jeg INTET har med sælger at gøre eller kender denne overhovedet. Men blot fandt den da jeg kiggede efter nyt udstyr til min egen
Indlæg redigeret af: MCK, den: 2010/02/15 11:25<br><br>Indlæg redigeret af: MCK, den: 2010/02/15 11:26
Besvaret af MCK på emne Sv:Ny Blackbird...
Det viser sig at det er en brugt årg. 2007
Det er en 2006 model skulle jeg mene. Da Honda stoppede i 2006 med at producere vores herlige cykler.
Har selv en 2006 model indregisteret i 2007
Anyway, jeg faldt selv over denne her: www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=68740 og undrede mig meget at den er så langt nede i pris, syntes 125.000.- for en 2006 model med 13.000km på uret er MEGET billigt.
Hvis jeg ikke selv havde ny BB ville jeg sgu købe denne her.
Vil lige sige at jeg INTET har med sælger at gøre eller kender denne overhovedet. Men blot fandt den da jeg kiggede efter nyt udstyr til min egen
Indlæg redigeret af: MCK, den: 2010/02/15 11:25<br><br>Indlæg redigeret af: MCK, den: 2010/02/15 11:26
- Lennart
- Gæst
14 år 11 måneder siden #5105
af Lennart
Besvaret af Lennart på emne Sv:Ny Blackbird...
Det er farven røde og blå BBèr skal jo også
være ca. 30 % billigere
være ca. 30 % billigere
Tid til at oprette siden: 0.070 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Ny Blackbird...