Allans MC
- kimbp
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 10 måneder siden #5414
af kimbp
Allans MC blev oprettet af kimbp
Hej Alle
Jeg har modtaget nedenstående fra en kollega.
Gennem Slangerup Touring Club har jeg fået at vide, at Allans MC i Hillerød er gået konkurs. Kurator har givet frist til 22/3-2010, hvis man har krav mod boet. Det kunne f.eks. hvis man har forud betalt et eller andet, men ikke fået det afhentet - eller måske har en cykel til reparation/vinteropbevaring.
Jeg har en anden kollega, der har en MC til vinteropbevaring hos dem, så han skal derop med en advokat imorgen.
Hilsen
Kim
Jeg har modtaget nedenstående fra en kollega.
Gennem Slangerup Touring Club har jeg fået at vide, at Allans MC i Hillerød er gået konkurs. Kurator har givet frist til 22/3-2010, hvis man har krav mod boet. Det kunne f.eks. hvis man har forud betalt et eller andet, men ikke fået det afhentet - eller måske har en cykel til reparation/vinteropbevaring.
Jeg har en anden kollega, der har en MC til vinteropbevaring hos dem, så han skal derop med en advokat imorgen.
Hilsen
Kim
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 10 måneder siden #5421
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Allans MC
Hej Kim.
Ups - tak for dit vink. Kunne godt være man lige skulle gå over på værkstedet og tælle op om man har fået alle stumper hjem etc.
Carlo, Brønshøj.
Ups - tak for dit vink. Kunne godt være man lige skulle gå over på værkstedet og tælle op om man har fået alle stumper hjem etc.
Carlo, Brønshøj.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.070 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Allans MC