stop

• BIRDXX
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #5588 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:stop
Hejsa, vil bare lige komme med min mening:) Når vi mødes så kommer jeg altså for at snakke med en masse hyggelige mennesker og sparke noget dæk;) Og så er jeg bedøvende ligeglad med hvordan folk holder med deres mc(farve rækkefølge):blink: kan ikke forstå at nogen går så meget op i det, men dem om det:) Jeg skal nok finde et andet sted at holde hvis det bliver sådan;)

Mvh. Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• poul dam
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 9 måneder siden #5589 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:stop
Jean
Husk stadig at du jo er meget velkommen til at prøve at få cyklerne linet op, når vi er på tur.
Lige nu lyder det som om der er nogle der er sur på dig, det tror jeg faktisk ikke. Du viser en kæmpe intresse for klubben og bruger meget tid på både din Bird og skrive indlæg, hatten af for det:) .
Vi er bare nogle andre der ikke vil/gider bruge den samme tid, så vi må få det bedste ud af det;) .
Da den gamle formand Max stoppede, kan man vel sige at klubben var tæt på at død:( , så fik vi skrabet denne bestyrelse her sammen og den må vi halte os igennem med ind til I vælger noget bedre:)
Hygge og god weekend PD

• croma
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #5591 af croma
Besvaret af croma på emne Sv:stop
det er squ da utroligt, at et stop for centralstøtteben, kan udvikle sig til sådan et kællingebavl.

kun min mening.

P.S. Mener denne sindsyge debat burde foregå i et andet
forum.

• johnjohn
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 9 måneder siden #5594 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:stop
Griner meget højt,,,

Kan man opretter en side som hedder kællinge bavl...:P :laugh: :woohoo: :whistle:

Hilsen
John-John

Ps,,, syntes i laver et godt stykke arbejde i bestyrelsen,,:silly: :side:

Tid til at oprette siden: 0.079 sekunder
Leveret af Kunena Forum