Samlet tur til GF
- Bonde
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5918
af Bonde
Besvaret af Bonde på emne Sv:Samlet tur til GF
Hej Claus jeg bor 2 min fra OK tanken ved århus/Tilst
Vi kan mødes ved tanken eller du er velkommen til at få en halv kop kaff. inden vi køre imod middelfart og får pølserB)
Vi kan mødes ved tanken eller du er velkommen til at få en halv kop kaff. inden vi køre imod middelfart og får pølserB)
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5919
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Samlet tur til GF
Hej Bonde.....ok vi tager sgu en kop kaffe hos dig så og en ½ smøg hvaf tid skal jeg være hos dig så.....
Claus
Claus
- madhed
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5920
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Samlet tur til GF
lyder dælme da dejligt med besøg adressen er mandal alle 6 5500 middelfart. der er desværre lidt knas med hjemmesiden www.tg-motor.dk så åbent hus er ikke nævnt der , MEN DER ER ÅBENT HUS. ;-)
prøvekørsel af bla cb 1000 r , streetfighterenh fra honda , honda cbf 1000 osv..... 8-10 modeller ialt fra honda (kongemærket) kawa og hoysung.
men på gensyn dernede mads.
prøvekørsel af bla cb 1000 r , streetfighterenh fra honda , honda cbf 1000 osv..... 8-10 modeller ialt fra honda (kongemærket) kawa og hoysung.
men på gensyn dernede mads.
- madhed
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5938
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Samlet tur til GF
hej folkens......
er desværre lige blevet informeret om at honda danmark har lejet democyklerne ud til en anden mc forretning , DETTE SELVOM TG MOTOR VAR BLEVET LOVET CYKLERNE FOR 1 MÅNED SIDEN !!!!!!!!!!!!!!!
OG JEG HAVDE SGU ÆRLIGT TALT GLÆDET MIG TIL AT PRØVE HONDA CB 1000 R , STREETFIGHTER MODELLEN.............
TG motor prøver på at finde en anden løsningang. nogle test cykler .
men jeg håber da i kigger forbi alligevel pølserne er der alligevel
med bevinget honda hilsen
mads
er desværre lige blevet informeret om at honda danmark har lejet democyklerne ud til en anden mc forretning , DETTE SELVOM TG MOTOR VAR BLEVET LOVET CYKLERNE FOR 1 MÅNED SIDEN !!!!!!!!!!!!!!!
OG JEG HAVDE SGU ÆRLIGT TALT GLÆDET MIG TIL AT PRØVE HONDA CB 1000 R , STREETFIGHTER MODELLEN.............
TG motor prøver på at finde en anden løsningang. nogle test cykler .
men jeg håber da i kigger forbi alligevel pølserne er der alligevel
med bevinget honda hilsen
mads
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 9 måneder siden #5942
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Samlet tur til GF
Hej Mads.
Ærgerligt for os - men rigtigt \"nedern\" for TG Motor
Jeg har været ude og testkøre den nye VFR 1200, og det var ikke så ringe endda (men farven passede ikke rigtigt til min hjælm, så....), men det var med dags varsel jeg blev ringet op og fik budet - og så var det bare \"take it or leave it\" - og nu kunne jeg tilfældigvis godt
Har jeg mulighed for det, så støder jeg alligevel til resten af den \"Jydske Afdeling\" - men vi skal vel så have lidt RABAT?
Carlo, Brønshøj.
Ærgerligt for os - men rigtigt \"nedern\" for TG Motor
Jeg har været ude og testkøre den nye VFR 1200, og det var ikke så ringe endda (men farven passede ikke rigtigt til min hjælm, så....), men det var med dags varsel jeg blev ringet op og fik budet - og så var det bare \"take it or leave it\" - og nu kunne jeg tilfældigvis godt
Har jeg mulighed for det, så støder jeg alligevel til resten af den \"Jydske Afdeling\" - men vi skal vel så have lidt RABAT?
Carlo, Brønshøj.
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5944
af Claus164HP
Er der virkelig ikke flere fra det nordjyske der skal med til GF og vil følges ad ............???
Hej Bonde ......hvad tid skal vi køre fra dig af på lørdag.....vi skal vel have et par pøller der i middelfart eller hvad ?
Mvh Claus
Hej Bonde ......hvad tid skal vi køre fra dig af på lørdag.....vi skal vel have et par pøller der i middelfart eller hvad ?
Mvh Claus
- Bonde
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5946
af Bonde
Hej Claus
det tager ca en time til Middelfart ifølge krak
Og vi skal vil have en time at spise pølser i
Så hvis du er hos mig ca. 9.30 Passer det vist fint.
Bjarke
det tager ca en time til Middelfart ifølge krak
Og vi skal vil have en time at spise pølser i
Så hvis du er hos mig ca. 9.30 Passer det vist fint.
Bjarke
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 9 måneder siden #5952
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Samlet tur til GF
Hej Bonde, Claus m.fl.
Et cirkatidspunkt for ankomst / afgang Middelfart (hvis jeg har mulighed for at nå det, kommer jeg forbi og støder til selskabet)?
Carlo, Brønshøj
Et cirkatidspunkt for ankomst / afgang Middelfart (hvis jeg har mulighed for at nå det, kommer jeg forbi og støder til selskabet)?
Carlo, Brønshøj
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5954
af Claus164HP
Hej Bonde.....Ok jeg køre hjemmefra kl 0800så passer det nok...
Og Carlo mon ikke det bliver omkring middagstid ca små 70 km til ringe fra middelfart
Claus
Og Carlo mon ikke det bliver omkring middagstid ca små 70 km til ringe fra middelfart
Claus
- Bonde
- Gæst
14 år 9 måneder siden #5956
af Bonde
Hej Carlo
Jeg vil tro vi er i middelfart ved 11 tiden æder pølser og glor cykler i en time:woohoo: og derefter fortsætter. ved 12 tiden.
Så lad os da følges fra middelfart.
Jeg vil tro vi er i middelfart ved 11 tiden æder pølser og glor cykler i en time:woohoo: og derefter fortsætter. ved 12 tiden.
Så lad os da følges fra middelfart.
Tid til at oprette siden: 0.084 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Samlet tur til GF