Forgaffel olie
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6359
af Claus164HP
Forgaffel olie blev oprettet af Claus164HP
Hej Alle
HMMMMMM.....har lige skiftet olie i forgaflen og hvad har jeg så gjort forkert.....den er blevt hård så ind i helved nu....nogen der ved hvad de originale mål er for olie højden med originale fjedre i......jeg har gjort såden her...ben helt ude og 140 ned til olien..... i med fjedre og afstandstykke og samle det ??? er det helt ved siden af .....
Hygge Claus<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/05/02 09:43
HMMMMMM.....har lige skiftet olie i forgaflen og hvad har jeg så gjort forkert.....den er blevt hård så ind i helved nu....nogen der ved hvad de originale mål er for olie højden med originale fjedre i......jeg har gjort såden her...ben helt ude og 140 ned til olien..... i med fjedre og afstandstykke og samle det ??? er det helt ved siden af .....
Hygge Claus<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/05/02 09:43
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6360
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Forgaffel olie
Nåååå benet skal væare skubbet helt sammen og så 14,0 cm ned til olien .............jow jow så ved man det
- scoop
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6362
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Forgaffel olie
og nu ved jeg det også
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6375
af Claus164HP
fork oil level
97-98......154mm
98 og frem 142mm
oil level measured from the top of the tube with the fork spring removed and the leg FULLY compressed...
Frit efter haynes....<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/05/02 20:57
97-98......154mm
98 og frem 142mm
oil level measured from the top of the tube with the fork spring removed and the leg FULLY compressed...
Frit efter haynes....<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2010/05/02 20:57
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 8 måneder siden #6376
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Forgaffel olie
Hej Claus.
Rent undtagelsesvis var du hurtigere end mig Faktisk har jeg også en \"Haynes\" (BB 97 - 02) liggende, så næste gang du får brug for data herfra, så giv lyd fra dig. Er jeg hjemme og ikke sat til husligt arbejde, så er det altså ikke den store kunst at slå data op der kan bruges.
Hvilken årgang kører du i grunden selv på?
Carlo, Brønshøj.
Rent undtagelsesvis var du hurtigere end mig Faktisk har jeg også en \"Haynes\" (BB 97 - 02) liggende, så næste gang du får brug for data herfra, så giv lyd fra dig. Er jeg hjemme og ikke sat til husligt arbejde, så er det altså ikke den store kunst at slå data op der kan bruges.
Hvilken årgang kører du i grunden selv på?
Carlo, Brønshøj.
- Claus164HP
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 8 måneder siden #6378
af Claus164HP
Hej Carlo
Dejligt du har en, vil nu gerne selv have en også , bare dovenskab at jeg ikke har købt en, men jeg skulle ha en 98 model
Hygge Claus
Dejligt du har en, vil nu gerne selv have en også , bare dovenskab at jeg ikke har købt en, men jeg skulle ha en 98 model
Hygge Claus
Tid til at oprette siden: 0.092 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Forgaffel olie