Vejhjælp abonnement
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6581
af BIRDXX
Vejhjælp abonnement blev oprettet af BIRDXX
Hej, skal et smut til Harzen i juni, og jeg har ikke abonnement på vejhjælp (man kører jo HONDA:cheer: ) men der kunne jo ske noget utilsigtet, og så er det jo ærgerligt at stå der med skægget i postkassen, kan det virkelig passe at et vejhjælp abonnement på mc koster det samme som til bil, eller har nogen et tip til noget billigere?
Vh.Kenneth
Vh.Kenneth
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6584
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Vejhjælp abonnement
Hej kenneth.
Jeg er meget enig med dig, men som du selv skriver - \"just in case\" - så er det sgu meget rart at kunne få transporteret dyret til nærmeste værksted eller måske hjem.
Jeg har tegnet vejhjælp til begge vores motorcykler, og vi betaler hos FDM 365,- kr. om året for denne sikkerhed. Dybest set håber jeg jo aldrig at få brug for denne sikkerhed, men bare det at vide at jeg / vi bare kan ringe hvis uheldet er ude har en stor værdi.
Om det fåes bedre / billigere andre steder ved jeg ikke.
Carlo, Brønshøj.
Jeg er meget enig med dig, men som du selv skriver - \"just in case\" - så er det sgu meget rart at kunne få transporteret dyret til nærmeste værksted eller måske hjem.
Jeg har tegnet vejhjælp til begge vores motorcykler, og vi betaler hos FDM 365,- kr. om året for denne sikkerhed. Dybest set håber jeg jo aldrig at få brug for denne sikkerhed, men bare det at vide at jeg / vi bare kan ringe hvis uheldet er ude har en stor værdi.
Om det fåes bedre / billigere andre steder ved jeg ikke.
Carlo, Brønshøj.
- Bak
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6586
af Bak
Besvaret af Bak på emne Sv:Vejhjælp abonnement
Hej Kenneth
Tjek med din forsikring - du er som regl omfattet af SOS - vejhjælp, som fragter din cykel til grænsen fra hele Europa. Prøv at læse denne her:
ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1344080.ece
Hilsen Karin
Tjek med din forsikring - du er som regl omfattet af SOS - vejhjælp, som fragter din cykel til grænsen fra hele Europa. Prøv at læse denne her:
ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1344080.ece
Hilsen Karin
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 7 måneder siden #6589
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Vejhjælp abonnement
Hej Kenneth...
Hvis du har kasko på din Bird... så skal du bare have det røde SOS kort med,,, det rækker...
Rigtig god tur,,,
Har pakket birden og smutter af sted onsdag morgen til Holland og vider til Belgien Fredag,,,
Hilsen
John-John.
Hvis du har kasko på din Bird... så skal du bare have det røde SOS kort med,,, det rækker...
Rigtig god tur,,,
Har pakket birden og smutter af sted onsdag morgen til Holland og vider til Belgien Fredag,,,
Hilsen
John-John.
- kimbp
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6596
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Vejhjælp abonnement
Helt enig, kasko forsikring/det røde kort dækker i udlandet, den almindelige vejhjælp dækker kun i DK.
God tur John-John og hils Jobbe!
Mvh
Kim
God tur John-John og hils Jobbe!
Mvh
Kim
- BIRDXX
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 7 måneder siden #6598
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Vejhjælp abonnement
Hej, jeg har ikke kasko på,(kører jo pænt:whistle: ) Har lige tegnet hos Falck der fik jeg europa dækning for ca. 750.- der er rabat til MCTC medlemmer. Så må jeg bruge noget tid til at finde priser hos andre forsikrings selskaber som kombinerer med vejhjælp. Jeg valgte ansvar da jeg tegnede på Birden for ca. 3 år siden for den billigste kasko jeg kunne finde var på ca. 7.500kr:woohoo: og det selv om jeg havde kørt 8 år skadefrit. Men der var en som til generalforsamlingen sagde han kunne få kasko på for ca.4200 kan bare ikke huske ved hvem det var.
Til John-John, rigtig god tur håber du får kanon køre vejr:)
Hilsen Kenneth
Til John-John, rigtig god tur håber du får kanon køre vejr:)
Hilsen Kenneth
Tid til at oprette siden: 0.089 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Vejhjælp abonnement