Sæde
- bbsyd
- Emne forfatter
- Gæst
- Bonde
- Gæst
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
- scoop
- Gæst
- bbsyd
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 1 måned siden #7754
af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Sæde
Hej !
Sædet er fra Top Sellerie. Normalpris ca.164 € med gel for og bag:silly: . På \"tilbud\" til 116 € + bund .Denne pris kræver at man sender et sæde retur.I design som billedet viser 365 € komplet inc. fragt !! Gratis er det ikke, men konen har et sæde fra samme firma og jeg synes kvaliteten er ok på hendes, så nu håber jeg det samme gælder for det jeg har bestilt..
Hilsen Henrik
Sædet er fra Top Sellerie. Normalpris ca.164 € med gel for og bag:silly: . På \"tilbud\" til 116 € + bund .Denne pris kræver at man sender et sæde retur.I design som billedet viser 365 € komplet inc. fragt !! Gratis er det ikke, men konen har et sæde fra samme firma og jeg synes kvaliteten er ok på hendes, så nu håber jeg det samme gælder for det jeg har bestilt..
Hilsen Henrik
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- bbsyd
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 1 måned siden #7756
af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Sæde
Hej igen !
Så ankom sædet:) .Det ser også rigtig godt du i virkelighedenB) . Nu må det godt blive marts med saltfrie veje så det kan blive afprøvet.En uge fra bestilling til jeg modtog det må da siges at være ok.
Hilsen Henrik
Så ankom sædet:) .Det ser også rigtig godt du i virkelighedenB) . Nu må det godt blive marts med saltfrie veje så det kan blive afprøvet.En uge fra bestilling til jeg modtog det må da siges at være ok.
Hilsen Henrik
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.083 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Sæde