Honda værksteder ?
- Freeze
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 2 uger siden #7838
af Freeze
Honda værksteder ? blev oprettet af Freeze
Jeg ved godt, at det ikke er ofte, at Blackbirden går i stykker, men når det sker i udlandet er det ekstra irriterende.
Jeg er ved at forberede næste togt til forår og sommer. I den forbindelse ville jeg gerne forberede evt. problemer.
Endelig kommer spørgsmålet Er der nogen der ved om man kan finde en oversigt over Honda Mc værksteder i Europa på nettet eller som bog ???. Sidst måtte jeg nemlig spørge hjem til DK via sms, da jeg stod ude i alperne.
Det kunne være fedt at vide, hvilket værksted man skulle bede om at blive kørt til, hvis uheldet var ude. I italien blev jeg trods alle forsikringer om et autoriseret Honda værksted kørt til et Kawasaki værksted
Godt nytår til alle
Mvh. Henrik
Jeg er ved at forberede næste togt til forår og sommer. I den forbindelse ville jeg gerne forberede evt. problemer.
Endelig kommer spørgsmålet Er der nogen der ved om man kan finde en oversigt over Honda Mc værksteder i Europa på nettet eller som bog ???. Sidst måtte jeg nemlig spørge hjem til DK via sms, da jeg stod ude i alperne.
Det kunne være fedt at vide, hvilket værksted man skulle bede om at blive kørt til, hvis uheldet var ude. I italien blev jeg trods alle forsikringer om et autoriseret Honda værksted kørt til et Kawasaki værksted
Godt nytår til alle
Mvh. Henrik
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 2 uger siden #7839
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Honda værksteder ?
Hej Henrik,,,
Ved ingen ting om værkster,,,
Har aldrig prøvet at kører istykker i ulandet,,, Har altid tjekkert Birden inden jeg kører hjemme fra,,,
Hilsen
John-John
Ved ingen ting om værkster,,,
Har aldrig prøvet at kører istykker i ulandet,,, Har altid tjekkert Birden inden jeg kører hjemme fra,,,
Hilsen
John-John
- Sølvpilen
- Gæst
14 år 2 uger siden #7841
af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Honda værksteder ?
Hej Henrik.
Selv om man kører bird og har tjekket den, kan der altid ske et eller andet.......
Mit råd er, ring til honda-danmark og hør dem, for de må da kunne give svar.
Har selv brugt dem en gang og fik en pæn behandling..
Håber dette kunne hjælpe.....
Hilsen Jesper
Selv om man kører bird og har tjekket den, kan der altid ske et eller andet.......
Mit råd er, ring til honda-danmark og hør dem, for de må da kunne give svar.
Har selv brugt dem en gang og fik en pæn behandling..
Håber dette kunne hjælpe.....
Hilsen Jesper
- Jéan
- Gæst
14 år 2 uger siden #7842
af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Honda værksteder ?
Hej Henrik
Jeg kan godt følge dig, en ferie med problemer kan ødelæge en hel ferie fler år efter
Jeg gå selv med nogle tanker om hvor mine næste ture skal gå hen til, en god ting at ha med på en ferie syd på er et Falck euro assist..., hvis nu et uheld skulle være ude.
Hvor gå dine næste togter hen til?
Her er et par web-side til dine ture \"håber du kan bruge dem\"
jeg håber ikke du få brug for dem
www.honda.at/content/company/unternehmen_europa.php
www.honda-eu.com/bikes.html
JB
Jeg kan godt følge dig, en ferie med problemer kan ødelæge en hel ferie fler år efter
Jeg gå selv med nogle tanker om hvor mine næste ture skal gå hen til, en god ting at ha med på en ferie syd på er et Falck euro assist..., hvis nu et uheld skulle være ude.
Hvor gå dine næste togter hen til?
Her er et par web-side til dine ture \"håber du kan bruge dem\"
jeg håber ikke du få brug for dem
www.honda.at/content/company/unternehmen_europa.php
www.honda-eu.com/bikes.html
JB
- Freeze
- Emne forfatter
- Gæst
14 år 1 uge siden #7844
af Freeze
Besvaret af Freeze på emne Sv:Honda værksteder ?
Tak for svarene
Jeg skal nok medbringe adressen og have kontaktet Honda inden jeg kører næste gang.
Sidst jeg var afsted blev jeg ramt af den meget sjældne sygdom af \"død generator\". Det er svær at opdage inden man kører hjemmefra
Mine 2011 togter kommer til at gå gennem Schwarzwaldhochstrasse i tyskland, Schweiz, Østrig og igen en tur til fantastiske Stelvio i Italien. Herefter går den gennem de franske alper med en østrigsk kammerat. Håber vil tager turen helt til Monaco, hvor Birden lige skal pudses så den kan vises standsmæssigt frem
Nu må sneen godt snart forsvinde og foråret komme så vi kan komme tilbage på 2 hjul.
Mvh. Henrik
Jeg skal nok medbringe adressen og have kontaktet Honda inden jeg kører næste gang.
Sidst jeg var afsted blev jeg ramt af den meget sjældne sygdom af \"død generator\". Det er svær at opdage inden man kører hjemmefra
Mine 2011 togter kommer til at gå gennem Schwarzwaldhochstrasse i tyskland, Schweiz, Østrig og igen en tur til fantastiske Stelvio i Italien. Herefter går den gennem de franske alper med en østrigsk kammerat. Håber vil tager turen helt til Monaco, hvor Birden lige skal pudses så den kan vises standsmæssigt frem
Nu må sneen godt snart forsvinde og foråret komme så vi kan komme tilbage på 2 hjul.
Mvh. Henrik
Tid til at oprette siden: 0.109 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Honda værksteder ?