Køb af Blackbird.
- Carlo
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7966
af Carlo
Køb af Blackbird. blev oprettet af Carlo
Har d.d. lagt en annonce ind under køb / salg / bytte, hvor jeg leder efter en nyere Blackbird for en god ven, der igen ønsker at køre Bird.
Kender du tilfældigvis noget til en ny- eller nyere Bird der står et eller andet sted (forhandler eller privat) til den rigtige pris, og bare venter på at der kommer en eller anden forbi med kontanter nok i lommen, så giv mig endeligt en sms eller mail
Carlo, Brønshøj.
Kender du tilfældigvis noget til en ny- eller nyere Bird der står et eller andet sted (forhandler eller privat) til den rigtige pris, og bare venter på at der kommer en eller anden forbi med kontanter nok i lommen, så giv mig endeligt en sms eller mail
Carlo, Brønshøj.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Claus164HP
- Gæst
13 år 11 måneder siden #7967
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Carlo
Min er da til salg en 97 med 164 på baghujlet og kun 60000 km......*S*
Claus<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2011/01/26 20:38
Min er da til salg en 97 med 164 på baghujlet og kun 60000 km......*S*
Claus<br><br>Indlæg redigeret af: Claus164HP, den: 2011/01/26 20:38
- Carlo
- Emne forfatter
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7969
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Claus.
Tak for dit generøse tilbud, men jeg syntes faktisk ikke det vil være et godt køb for ham af 2 grunde.
For det første er annoncen seriøst ment, og selv om jeg gerne så ham som kommende medlem i klubben, så vil jeg da nødigt undvære dit selskab i klubregi Claus.
For det andet ved jeg han gerne vil have en motorcykel der kan kører fra min, så det udelukker jo automatisk din ........
Carlo, Brønshøj.
Tak for dit generøse tilbud, men jeg syntes faktisk ikke det vil være et godt køb for ham af 2 grunde.
For det første er annoncen seriøst ment, og selv om jeg gerne så ham som kommende medlem i klubben, så vil jeg da nødigt undvære dit selskab i klubregi Claus.
For det andet ved jeg han gerne vil have en motorcykel der kan kører fra min, så det udelukker jo automatisk din ........
Carlo, Brønshøj.
- Sølvpilen
- Gæst
13 år 11 måneder siden #7972
af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej hej.
Jeg fant min inde på 123mc.dk og skulle mene jeg gjorde en rigtig god handel, for min 07, der rundede 8000km da jeg prøvede den første gang
Den her ville jeg ned og ha set på, hvis min ik var dukket op, men syntes den er lidt for dyr, til alder og km....
Honda CBR 1100 XX
Pris kr. 148.500 ,-
Årgang 2005
Kilometer 17000
Udstyr & Sælgers beskrivelse:
Sælges, Sportstouring, 1100 ccm, Farve: Gråmetal, Servicebog udfyldt: Ja, Sidste service ved 12000 km, GPS-navigation, Sidetasker, Topboks, en ejer står som fabriksny
www.farsoemc.dk/
Hilsen pilen:woohoo:<br><br>Indlæg redigeret af: Sølvpilen, den: 2011/01/27 12:45
Jeg fant min inde på 123mc.dk og skulle mene jeg gjorde en rigtig god handel, for min 07, der rundede 8000km da jeg prøvede den første gang
Den her ville jeg ned og ha set på, hvis min ik var dukket op, men syntes den er lidt for dyr, til alder og km....
Honda CBR 1100 XX
Pris kr. 148.500 ,-
Årgang 2005
Kilometer 17000
Udstyr & Sælgers beskrivelse:
Sælges, Sportstouring, 1100 ccm, Farve: Gråmetal, Servicebog udfyldt: Ja, Sidste service ved 12000 km, GPS-navigation, Sidetasker, Topboks, en ejer står som fabriksny
www.farsoemc.dk/
Hilsen pilen:woohoo:<br><br>Indlæg redigeret af: Sølvpilen, den: 2011/01/27 12:45
- Claus164HP
- Gæst
13 år 11 måneder siden #7975
af Claus164HP
Hej Carlo.....ved godt i sjællænder har det med at overdrive ,,MEN så meget, nu skuffer du mig sgu....*GG*
Men seriøst min er til salg
Men seriøst min er til salg
- poul dam
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7978
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hvorfor vil du dog sælge din Claus? Vi vil ikke undvære dig.
Carlo, vi kunne måske finde ud af noget nej nej jeg vil sku ikke af med den
Hygge PD
Carlo, vi kunne måske finde ud af noget nej nej jeg vil sku ikke af med den
Hygge PD
- Claus164HP
- Gæst
13 år 11 måneder siden #7982
af Claus164HP
Hr Dam
Spørg min bankmand...... er også meget imod min vilje
Spørg min bankmand...... er også meget imod min vilje
- Carlo
- Emne forfatter
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7984
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Køb af Blackbird.
Hej Alle.
Takker for link og henvisninger. De vil blive videregivet til min \"kammelegerat\" :o)
Poul - har jo haft fornøjelsen af at prøvekøre din, så ingen tvivl om at den har \"krudt i røven\" og er super velkørende, ville gerne at min var bare \"næsten\" lige så veltrimmet - respekt herfra.
Claus - er jeg ked af at høre, men ved jo godt at finanskrisen vi alle har været igennem viser sit grimme ansigt, selv i de bedste familier. Misforstå mig nu ikke, men håber at du finder en fornuftig løsning, så du kan beholde den (læs: vil savne dit sædvanlige humoristiske indlæg ved klubarrangementer, og vil ELSKE at køre fra dig igen, igen, igen....... )
Carlo, Brønshøj.
Takker for link og henvisninger. De vil blive videregivet til min \"kammelegerat\" :o)
Poul - har jo haft fornøjelsen af at prøvekøre din, så ingen tvivl om at den har \"krudt i røven\" og er super velkørende, ville gerne at min var bare \"næsten\" lige så veltrimmet - respekt herfra.
Claus - er jeg ked af at høre, men ved jo godt at finanskrisen vi alle har været igennem viser sit grimme ansigt, selv i de bedste familier. Misforstå mig nu ikke, men håber at du finder en fornuftig løsning, så du kan beholde den (læs: vil savne dit sædvanlige humoristiske indlæg ved klubarrangementer, og vil ELSKE at køre fra dig igen, igen, igen....... )
Carlo, Brønshøj.
- poul dam
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7987
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Køb af Blackbird.
- Christer
Mindre
Mere
13 år 11 måneder siden #7990
af Christer
Med venlig hilsen
Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Køb af Blackbird.
www.guloggratis.dk/motorcykel/honda/annonce/795324
www.guloggratis.dk/motorcykel/honda/annonce/7953240
www.guloggratis.dk/motorcykel/honda/annonce/7953240
Med venlig hilsen
Christer
Tid til at oprette siden: 0.106 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat