Årets første tur
- BlueBird
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8255
af BlueBird
Årets første tur blev oprettet af BlueBird
Jeg kan jo ikke sidde med dette alene: havde fuglen ud at rulle for første gang, og det var s.... pragtfuldt.
Jeg nåede jo ikke at køre mange kilometer på maskinen før sæsonen sluttede, så jeg havde jo fuldstændig glemt hvor *vildt* det føles. NU husker jeg det, og jeg tror jeg kommer rigtig godt ud af med DEN cykel:laugh:
Så, drenge (og piger): nu er vi i gang;)
Jørgen
Jeg nåede jo ikke at køre mange kilometer på maskinen før sæsonen sluttede, så jeg havde jo fuldstændig glemt hvor *vildt* det føles. NU husker jeg det, og jeg tror jeg kommer rigtig godt ud af med DEN cykel:laugh:
Så, drenge (og piger): nu er vi i gang;)
Jørgen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 10 måneder siden #8256
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Årets første tur
Uha,,,, Her er stadig for meget salt på vejen til jeg vil ud og kører ,,, men glæder mig til at komme igang,,
Hilsen
John-John
Hilsen
John-John
- arfr
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8258
af arfr
Besvaret af arfr på emne Sv:Årets første tur
Saltet kan vaskes af igen.
Men det er nu lidt for kolde veje til det er helt sjovt at køre.
men de er klar til at køres på..
glæder mig til det bliver varmer i vejret, så man rigtig kan komme ud og køre.....
God sæson til alle..
Men det er nu lidt for kolde veje til det er helt sjovt at køre.
men de er klar til at køres på..
glæder mig til det bliver varmer i vejret, så man rigtig kan komme ud og køre.....
God sæson til alle..
- hetri
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8259
af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Årets første tur
kom godt nok også til at trille min ud af bryggerset og trille en lille tur på 99.6 km .... har og så vasket en del på den nu ... men F....K det var skøøøøøøøøønt
Nu er den kommet ind i varmen igen og der venter en gang pulering når den er tør igen
Men i kan roligt glæde jer ! , det er lige så lækkert som sidste år
Nu er den kommet ind i varmen igen og der venter en gang pulering når den er tør igen
Men i kan roligt glæde jer ! , det er lige så lækkert som sidste år
- Claus164HP
- Gæst
13 år 10 måneder siden #8260
af Claus164HP
Besvaret af Claus164HP på emne Sv:Årets første tur
Hej Vikinger
Jeg har også kørt 226 km i denne weekend var en tur i smilets by til katten af tønden ......ufff det var en kold tur, men hvor er det herligt så længe det vare
Hygge Claus
Jeg har også kørt 226 km i denne weekend var en tur i smilets by til katten af tønden ......ufff det var en kold tur, men hvor er det herligt så længe det vare
Hygge Claus
- Bonde
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8364
af Bonde
Besvaret af Bonde på emne Sv:Årets første tur
Som en Kvie på græs.
Nu kunne jeg ikke vente længere. Ungerne var afhentet af deres forskellige mødre og solen skinnede. Ud af stuen med cyklen, og på med læderet. og så bare trille rundt i nabolaget. Fuuuuuccccck det var fedt:woohoo:
Uha den var svær at holde ude af det røde feldt:silly:
Nu kunne jeg ikke vente længere. Ungerne var afhentet af deres forskellige mødre og solen skinnede. Ud af stuen med cyklen, og på med læderet. og så bare trille rundt i nabolaget. Fuuuuuccccck det var fedt:woohoo:
Uha den var svær at holde ude af det røde feldt:silly:
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 9 måneder siden #8371
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Årets første tur
Jaaaahuuuu
Fik kørt 160 km i dag. Det var lidt koldt, men jeg var klædt godt og varmt på og havde ingen problemer. Det var mine 2 med-MCister ikke (BMV K1200 og Aprilia Mille), så de var godt gennemkolde, da vi kom hjem. Så kan de lære det.
Tilsyneladende er alle 164 hk stadig i god behold.
Fik kørt 160 km i dag. Det var lidt koldt, men jeg var klædt godt og varmt på og havde ingen problemer. Det var mine 2 med-MCister ikke (BMV K1200 og Aprilia Mille), så de var godt gennemkolde, da vi kom hjem. Så kan de lære det.
Tilsyneladende er alle 164 hk stadig i god behold.
- BIRDXX
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8372
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Årets første tur
Hej, jeg er slet ik´ misundelig:), har ventet i snart 6 uger på en hyperpro bagdæmper jeg har bestilt:( Gad vide om de først begynder at bryde jern malmen i minen når ordren kommer:P
Vh. Kenneth
Vh. Kenneth
- hetri
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8376
af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:Årets første tur
nappede 100 km for 14 dage siden og fik lige smidt 100 km mere på den igår og må sande det er lige så skønt som det er altid er
Tid til at oprette siden: 0.067 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Årets første tur