Taskesæt
- kristian juul
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8383
af kristian juul
Taskesæt blev oprettet af kristian juul
Hej er ny ejer af en blackbird er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvilket sæt tasker som er mest optimalt på en blackbird
har overvejet givi e41 men er der nogle som har erfaringer med tasker så meld endelig ind
mvh
kristian
har overvejet givi e41 men er der nogle som har erfaringer med tasker så meld endelig ind
mvh
kristian
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- scoop
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8384
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Taskesæt
hej kristian
jeg har kørt men e41 og de er dejlige men jeg har solgt mine da jeg ikke fik brug for dem og køre nu med bagster da det dækker mit behov bedere..
scoop
jeg har kørt men e41 og de er dejlige men jeg har solgt mine da jeg ikke fik brug for dem og køre nu med bagster da det dækker mit behov bedere..
scoop
- Christer
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 9 måneder siden #8385
af Christer
Med venlig hilsen
Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Taskesæt
Hej kristian,
Mange gange tillykke med din suværnet gode beslutning om at blive den lykkelige ejer af en BB:)
- Den næste gode beslutning vil være at melde sig ind i denne fantastiske klub - som er en uudtømmelig brønd at gode kammerater og viden om BB du ikke troede der fantes - også svar på dit spørgsmål;)
Vi har mange tråde med informationer og diskussioner om hvad der er \"gode\" tasker:whistle:
Nå - men adgang kræver dog medlemskab - til sølle kr. 150,- pr. år:woohoo:
Ellers er jeg meget enig med Scoop:P Har selv 2 stk. e41 og én v46, ville måske idag overveje 2 stk. v35 (hvis jeg kunne leve med mindre plads) og én e55
Håber snart at se dig i klubbenB)
Kh.
Christer
Mange gange tillykke med din suværnet gode beslutning om at blive den lykkelige ejer af en BB:)
- Den næste gode beslutning vil være at melde sig ind i denne fantastiske klub - som er en uudtømmelig brønd at gode kammerater og viden om BB du ikke troede der fantes - også svar på dit spørgsmål;)
Vi har mange tråde med informationer og diskussioner om hvad der er \"gode\" tasker:whistle:
Nå - men adgang kræver dog medlemskab - til sølle kr. 150,- pr. år:woohoo:
Ellers er jeg meget enig med Scoop:P Har selv 2 stk. e41 og én v46, ville måske idag overveje 2 stk. v35 (hvis jeg kunne leve med mindre plads) og én e55
Håber snart at se dig i klubbenB)
Kh.
Christer
Med venlig hilsen
Christer
- Bak
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 9 måneder siden #8389
af Bak
Besvaret af Bak på emne Sv:Taskesæt
Hej Kristian
Jeg har lige anskaffet Givi (E41N) sidetasker. Jeg har valgt SW-Motech bagagesystem, fordi det er supernemt at pille af igen, når man ikke gider køre med mere. Jeg synes, at til 1 pers. er der rigelig med plads i 2x41 (altså til langturer), men hvis man skal 2 pers. afsted, ville jeg nok vælge en topboks også. Jeg har selv tidligere kørt med topboks, som kunne rumme 2 hjelme. Det var meget praktiskt, at man kunne låse hjelmene inde, når man var på tur i et skummelt sydlandskt kvarter. Jeg har i denne omgang valgt at få en alu-rack med, så jeg kan spænde et telt fast også - skulle jo nødigt få ridser i lakken (taler desværre af erfaring). Håber du kan bruge det til noget.
Mvh
Karin
Ps. Fik forresten hele pivtøjet til knap 4700,-
Jeg har lige anskaffet Givi (E41N) sidetasker. Jeg har valgt SW-Motech bagagesystem, fordi det er supernemt at pille af igen, når man ikke gider køre med mere. Jeg synes, at til 1 pers. er der rigelig med plads i 2x41 (altså til langturer), men hvis man skal 2 pers. afsted, ville jeg nok vælge en topboks også. Jeg har selv tidligere kørt med topboks, som kunne rumme 2 hjelme. Det var meget praktiskt, at man kunne låse hjelmene inde, når man var på tur i et skummelt sydlandskt kvarter. Jeg har i denne omgang valgt at få en alu-rack med, så jeg kan spænde et telt fast også - skulle jo nødigt få ridser i lakken (taler desværre af erfaring). Håber du kan bruge det til noget.
Mvh
Karin
Ps. Fik forresten hele pivtøjet til knap 4700,-
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
13 år 9 måneder siden #8397
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Taskesæt
Halløjsa,,,
jeg har 2x45 L som sidetasker og 52 L som topboks,,
Har jo en kærste som tror hun skal ha hele klædeskabet med selv om vi kun skal værer afsted i 3 dage,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
jeg har 2x45 L som sidetasker og 52 L som topboks,,
Har jo en kærste som tror hun skal ha hele klædeskabet med selv om vi kun skal værer afsted i 3 dage,,
Hilsen
John-John
(John Sørensen)
- cooljuul
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8422
af cooljuul
Besvaret af cooljuul på emne Sv:Taskesæt
tak for jeres hurtige svar og nu er jeg også meldt ind glæder mig til at se jer på asfalten
- Jéan
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8424
af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Taskesæt
Hej kristian
Velkommen til klubben.
Her er en web side med forskellige tasker
Pøj pøj med dit valg af tasker.....
www.rlmotorcycles.com/cgi-bin/eShop/inde...htm&product=Givi
JB
Velkommen til klubben.
Her er en web side med forskellige tasker
Pøj pøj med dit valg af tasker.....
www.rlmotorcycles.com/cgi-bin/eShop/inde...htm&product=Givi
JB
- bbsyd
- Gæst
13 år 9 måneder siden #8426
af bbsyd
Besvaret af bbsyd på emne Sv:Taskesæt
Hej Kristian !
Velkommen til denne herlige klub
Ses lige pludselig !
Hilsen Henrik.
Velkommen til denne herlige klub
Ses lige pludselig !
Hilsen Henrik.
- jan mogensen
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 8 måneder siden #8654
af jan mogensen
Besvaret af jan mogensen på emne Sv:Taskesæt
du kan låne mine, hvis du vil køre med dem for at se om det er noget for dig
- cooljuul
- Gæst
13 år 8 måneder siden #8656
af cooljuul
Besvaret af cooljuul på emne Sv:Taskesæt
Hej ellers tak for det fine tilbud men har lige købt mig et sæt givi e41 og en 46 liters topbox det er monteret og det er super fedt masser af plads så nu venter jeg bare på uge 21 hvor turen går til østrig
håber på lige så godt vejr der som det har været i påsken
god vind til jer alle
og super fedt med de mange svar fra alle jer der gennem mange år har kørt blackbird
fortryder på ingen måde mit valg den kører som en drøm
mvh
Kristian
håber på lige så godt vejr der som det har været i påsken
god vind til jer alle
og super fedt med de mange svar fra alle jer der gennem mange år har kørt blackbird
fortryder på ingen måde mit valg den kører som en drøm
mvh
Kristian
Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Taskesæt