Politiet øger fartkontrol i Øresundsbrons tunnel

• croma
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #8535 af croma
tror nu nærmere der mangler et 2 tal forrest;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Anton
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
13 år 9 måneder siden #8537 af Anton
Jo da minimum :evil:

Har overvejet at bruge snoren fra mit liftkort til kørekortet og sætte den bag på Birden. Så kan de se om de kan fange den.B)

• johnjohn
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
13 år 9 måneder siden #8540 af johnjohn
90 er vel rigligt når man også skal nyde udsigten,,:laugh: :P :woohoo:

Hilsen
John-John

• hetri
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #8568 af hetri
når nu vi snakker om politiet, var der så nogle er så station2 i aften ? hold da op en gang vrøvl og dårlig journalistik de fik væltet ud i stuerne i aften! Bevares så er det ikke acceptabelt at folk kører på den måde på offentlig vej, men at bygge hovedparten af et primetime afsnit op med et uheld som skete for næsten 4 år siden og som i grunden mere gik ud på alt for høj fart end baghjulskørsel og så ellers meget gamle og (i de fleste tilfælde) udenlandske youtube klip må godt nok være et tegn på at Tv2 endnu engang gerne vil gøre deres til at MCister bliver sat i et dårligt lys :sick: syns godt nok det er sørgeligt, for et ellers ofte ret sagligt program, at de udsætter os mc folk på den måde for hr. og fru Jensen der ikke kender eller har snakket med en mcist siden sidst i 60érne æder det råt og bliver om muligt endnu mere bange for at komme på den dødelige side af en hensynsløs psykopat på mc..... Men det er jo nok som med danskere af anden etnisk herkomst, få ødelægger det for mange !

• poul dam
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 9 måneder siden #8571 af poul dam
Jeg så det og er 100% enig med dig, så jeg skriver ikke mere:( .
Hygge PD

Tid til at oprette siden: 0.087 sekunder
Leveret af Kunena Forum