temperatur

• bo brandt
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8811 af bo brandt
temperatur blev oprettet af bo brandt
hej et spørgsmål
min black bird fra 2004 svinger meget i temp når jeg kører med rimelig fart er temp ca 80 grader kører jeg i byen er den ca 100 grader er det normalt? jeg syntes det er højt men ved ikke om det er normalt er der nogen der har erfaring med det min blæser starter godt nok så det er ikke den jeg havde en 2000 model før men der kunne jeg ikke se temp jeg har tjekket vand og det er ok også

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Sølvpilen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8813 af Sølvpilen
Besvaret af Sølvpilen på emne Sv:temperatur
Hej hej.
Min er en 07 og den gør det samme, mener det er ved 102g blæseren går i gang.

Mvh
Sølvpilen

• bo brandt
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8815 af bo brandt
Besvaret af bo brandt på emne Sv:temperatur
tak for svaret så er jeg mere rolig

• Hulky
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8828 af Hulky
Besvaret af Hulky på emne Sv:temperatur
Hej,
Har fået at vide af min mc pusher at den kan gå helt op til 130 gr før det kan gå galt, idet systemet er tryksat. Har prøvet at holde i 35 graders varme på en tysk motorvej en hel dag og kigge på temp måleren, men der var ingen problemer.
Min er en 07, og du skal ikke være nervøs - helt normalt billede.
mvh
Anders / Hulky

• Anton
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
13 år 8 måneder siden #8839 af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:temperatur
Hvad så med det modsatte? min 97ér bliver sjældent ret varm. Ved alm. kørsel står viseren lige i begyndelsen af feltet. Skal stå stille og længe i solen før blæseren starter.

Anton

• hetri
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8840 af hetri
Besvaret af hetri på emne Sv:temperatur
min 97ér gør precis det samme men har bildt mig selv ind det ca passer for den stiger med det samme den kommer ind i byen og ikke får noget luft

• Anton
Mere
13 år 8 måneder siden #8858 af Anton
Besvaret af Anton på emne Sv:temperatur
Tak for det. Blev lidt bekymret, da jeg læste de andre indlæg om hvor varme deres blev. Kunne jo være at jeg havde en defekt termostat og sjældent kom op i rigtig \"arbejdstemperatur\".

Anton

• poul dam
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 8 måneder siden #8863 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:temperatur
Det er helt normalt får en 97'er. På min gamle satte jeg en termostat i fra Mazda 323 der først åbenede ved 92 grader, men det kunne dårlig ses på uret. Så lad være med at bruge tid og penge på det.
Hygge PD
ps. den nye (fra 03) er hurtig varm og opfører sig som de andre.<br><br>Indlæg redigeret af: poul dam, den: 2011/05/10 12:19

• Jéan
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #8864 af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:temperatur
I år 2005 var jeg i Italien på camping ved Gardasøen og en af dagene kørt vi til Venedig og da jeg stod og skulle til at betale ved betalings systemet på motorvejen begyndte temperatur bare at stige hel vildt, temperaturen stoppet da der stod 132 gr. derefter kom der bare tre streger - - - så kunne den ikke mål temperaturen længere, jeg forsat bare for min tanke var at det må den være bygget til det og den holdte også til det.

Jeg har undersøgt min fænomen hos Honda og de fortalte mig at den skulle holde til det og som sagt holdte den også, såååå den skulle gerne holde til den danske klima med mindre dine vandslanger er dårlig.

JB

Tid til at oprette siden: 0.110 sekunder
Leveret af Kunena Forum