Nål
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #9019
af claus164hp
Nål blev oprettet af claus164hp
Hej Alle
Er der mon en af jer der har en nål i titanium til at ligge et sted ? har sgu da lige fundet ud af en af mine er lidt lettere bøjet ude i spidsen ved ikke om det har så meget at sige ?
Hygge Claus
Er der mon en af jer der har en nål i titanium til at ligge et sted ? har sgu da lige fundet ud af en af mine er lidt lettere bøjet ude i spidsen ved ikke om det har så meget at sige ?
Hygge Claus
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Hanzi
- Gæst
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
- poul dam
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #9027
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Nål
Hej PD
Ja har lige fået dem med posten i skrivende stund
Og Nålen ser sådan ud lidt skæv og lidt små risser på hvis du kan se det på billedet tror du det betyder ret meget ?
Hygge Claus
Holda op hvor er de blvet rene
bukker og takker og giver øl næste gang vi ses
Nå det er ikke lige til at se på det billed hvor skæv den er sååå<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/18 12:30
Ja har lige fået dem med posten i skrivende stund
Og Nålen ser sådan ud lidt skæv og lidt små risser på hvis du kan se det på billedet tror du det betyder ret meget ?
Hygge Claus
Holda op hvor er de blvet rene
bukker og takker og giver øl næste gang vi ses
Nå det er ikke lige til at se på det billed hvor skæv den er sååå<br><br>Indlæg redigeret af: claus164hp, den: 2011/05/18 12:30
- Flemming
- Gæst
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 7 måneder siden #9036
af claus164hp
Besvaret af claus164hp på emne Sv:Nål
Hej flemming
Joo fint nok, men jeg er sgu mere intr. i en ny toppakning for det er den der laver problmer her, har lige fundet ud af her til aften den er skudt ud, og savler olie.... DAMMMMMMMM
men ellers tak
Hygz Claus
Joo fint nok, men jeg er sgu mere intr. i en ny toppakning for det er den der laver problmer her, har lige fundet ud af her til aften den er skudt ud, og savler olie.... DAMMMMMMMM
men ellers tak
Hygz Claus
- Flemming
- Gæst
- Bonde
- Gæst
Tid til at oprette siden: 0.104 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark