Halooo er der nogen hjemme ????
- Arne
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9429
af Arne
Halooo er der nogen hjemme ???? blev oprettet af Arne
Hej
Som ny ejer af en dejlig Blackbird var det nærliggende at melde sig ind i denne klub, men jeg tror sgu at ham som skal læse og svare på indmeldelserne er ud og køre i det god vejr
Nu er det 14 dage siden jeg har skrevet og ikke fået svar. Eller også er det måske slet ikke en klub, og denne hjemmeside er er en fake
Venlig hilsen fra et (måske) kommende medlem
Arne
Som ny ejer af en dejlig Blackbird var det nærliggende at melde sig ind i denne klub, men jeg tror sgu at ham som skal læse og svare på indmeldelserne er ud og køre i det god vejr
Nu er det 14 dage siden jeg har skrevet og ikke fået svar. Eller også er det måske slet ikke en klub, og denne hjemmeside er er en fake
Venlig hilsen fra et (måske) kommende medlem
Arne
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Nybølle
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9430
af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
Jeg har på ingen måde styr på hvem der er ude og køre hvad og hvornår. Men det er jo lige tiden til det :OP
Prøv at sende mailen en extra gang, måske er den blevet nappet af spamfilter eller lignende???
Og selvfølgelig bliver du medlem ;O)
Nybølle
Prøv at sende mailen en extra gang, måske er den blevet nappet af spamfilter eller lignende???
Og selvfølgelig bliver du medlem ;O)
Nybølle
- Bonde
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9434
af Bonde
Besvaret af Bonde på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
Hej Arne
Jeg er da heller ikke i tvivl om at du bliver medlem.
Men husk at der er ferietid, og det jo ikke er et lønnet job men frivillige der arbejder for klubben i deres fritid.
Med for eks. at holde denne side kørende og med at sørge for nye medlemmer.
Så lidt tålmod og det skal nok komme.
Jeg er da heller ikke i tvivl om at du bliver medlem.
Men husk at der er ferietid, og det jo ikke er et lønnet job men frivillige der arbejder for klubben i deres fritid.
Med for eks. at holde denne side kørende og med at sørge for nye medlemmer.
Så lidt tålmod og det skal nok komme.
- kimbp
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9439
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
Hej Arne
Jeg kan se, at du er inde i systemet, har du husket at indbetale kr. 250,- på klubbens konto? Det er nemlig først når pengene er landet på klubbens konto, at kasseren opretter dig færdigt.
Glæder os til at byde dig velkommen som medlem!
Mvh
Kim, Formanden
Jeg kan se, at du er inde i systemet, har du husket at indbetale kr. 250,- på klubbens konto? Det er nemlig først når pengene er landet på klubbens konto, at kasseren opretter dig færdigt.
Glæder os til at byde dig velkommen som medlem!
Mvh
Kim, Formanden
- Jéan
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9443
af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
Hej Arne
Ked af at høre din historie (jeg har hørt den før) men som en ven til mig siger det (Be-Be) så tager ting tid
Kim den historie har jeg hørt før, for ikke så længe siden fik jeg en mail fra en ven som bor i Jylland d.21-06-2011
Her er et udpluk fra den mail jeg fik:
Mariannes kæreste Thomas har for over 3 uger siden skrevet til blackbird klubben om medlemskab, men han har intet hørt, jeg sagde til ham, at jeg vidste at Poul dam havde ferie, så der skete snart noget, og så fortalte han , at hans mc mekaniker havde sagt, at medlemmerne i blackbird klubben bare var nogle gamle mænd som troede at de kunne køre mc, jeg sagde, at det var bestemt ikke det indtryk jeg havde af klubben, jeg syntes, at det var mennesker som havde stor viden om mc.
Gamle mænd der ikke kan køre MC??? sikke et nogle rygter der gå om os
Er der noget om snakken? Er det rigtig vi ligger mellem 30 år -
50 år. Som der står på forsiden?
Ked af at høre din historie (jeg har hørt den før) men som en ven til mig siger det (Be-Be) så tager ting tid
Kim den historie har jeg hørt før, for ikke så længe siden fik jeg en mail fra en ven som bor i Jylland d.21-06-2011
Her er et udpluk fra den mail jeg fik:
Mariannes kæreste Thomas har for over 3 uger siden skrevet til blackbird klubben om medlemskab, men han har intet hørt, jeg sagde til ham, at jeg vidste at Poul dam havde ferie, så der skete snart noget, og så fortalte han , at hans mc mekaniker havde sagt, at medlemmerne i blackbird klubben bare var nogle gamle mænd som troede at de kunne køre mc, jeg sagde, at det var bestemt ikke det indtryk jeg havde af klubben, jeg syntes, at det var mennesker som havde stor viden om mc.
Gamle mænd der ikke kan køre MC??? sikke et nogle rygter der gå om os
Er der noget om snakken? Er det rigtig vi ligger mellem 30 år -
50 år. Som der står på forsiden?
- Arne
- Emne forfatter
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9446
af Arne
Besvaret af Arne på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
Nu var mit indlæg skrevet med et blink i øjet
Og jeg skal også lige spanke mig selv, for jeg læste ikke lige det hele med, at jeg også skulle betale samtidig med indmeldelsen
Det skal dog blive rettet med det samme
Hilsen
Arne
Og jeg skal også lige spanke mig selv, for jeg læste ikke lige det hele med, at jeg også skulle betale samtidig med indmeldelsen
Det skal dog blive rettet med det samme
Hilsen
Arne
- scoop
- Gæst
13 år 6 måneder siden #9502
af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Halooo er der nogen hjemme ????
hej arne
sjovt at du skriver sådanne jeg kender det godt og har efterfølgende lært at når man peger på andre så vender der jo altid 3 finger ind imod en selv
jeg lavede jo det samme en gang da jeg skulle meldes ind her
sjovt at du skriver sådanne jeg kender det godt og har efterfølgende lært at når man peger på andre så vender der jo altid 3 finger ind imod en selv
jeg lavede jo det samme en gang da jeg skulle meldes ind her
Tid til at oprette siden: 0.074 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Halooo er der nogen hjemme ????