Takker
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
13 år 5 måneder siden #9750
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Takker
Også en stor tak herfra til alle, der var med til at gøre denne weekend fantastisk.
Jeg har hørt at det er sundt at grine, så jeg er blevet meget sund i denne weekend.
Vidste ikke at I var så gode til at synge:
Jeg er så glad for min cykel
PS. Lennart var der stadig fælge på din bil du kom hjem, eller skal jeg skaffe nogle til dig.
Jeg har hørt at det er sundt at grine, så jeg er blevet meget sund i denne weekend.
Vidste ikke at I var så gode til at synge:
Jeg er så glad for min cykel
PS. Lennart var der stadig fælge på din bil du kom hjem, eller skal jeg skaffe nogle til dig.
Med venlig hilsen Daniel.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- claus164hp
- Emne forfatter
- Gæst
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
- jjskov
Mindre
Mere
13 år 5 måneder siden #9755
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Takker
Stor tak til arrangørerne for et super arrangement og til alle deltagere for jeres altid herlige måde at være på.
Og MC-Camp Fyn har nogle hyggelige rammer til et sådant arrangement. Vi er jo snart stamkunder, det var 3. gang i år.
Mon vi kan få Henriks kone til at skrive en ny sang til næste år. Hun har virkelig talenter på det område (også). Og hvis vi får melodien i forvejen kan vi øve os inden premieren, så vi bliver endnu bedre. Daniel er selvskreven som videomand.
Må også sige, at ham DJ'en klarede det super. Jeg var noget mistænkelig i starten, men det tog kun få minutter før mistroen var fordampet og træbenet måtte svinges. Christer, du har sørme rytme i kroppen.
Jeg uploder også snart nogle billeder, men der kommer lige til at gå nogle dage
Og MC-Camp Fyn har nogle hyggelige rammer til et sådant arrangement. Vi er jo snart stamkunder, det var 3. gang i år.
Mon vi kan få Henriks kone til at skrive en ny sang til næste år. Hun har virkelig talenter på det område (også). Og hvis vi får melodien i forvejen kan vi øve os inden premieren, så vi bliver endnu bedre. Daniel er selvskreven som videomand.
Må også sige, at ham DJ'en klarede det super. Jeg var noget mistænkelig i starten, men det tog kun få minutter før mistroen var fordampet og træbenet måtte svinges. Christer, du har sørme rytme i kroppen.
Jeg uploder også snart nogle billeder, men der kommer lige til at gå nogle dage
- jjskov
Mindre
Mere
- BIRDXX
- Gæst
13 år 4 måneder siden #9758
af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Takker
Jeg synes også det blev temmeligt hyggeligt:) Snakkede med et par kloninger fra Mors, hold da kaje de snakkede med en sjov accent:laugh: efterhånden som bajerne gled ned, snakkede vi efterhånden samme sprog:woohoo:
Hilsen Kenneth
Hilsen Kenneth
- Erik Uldall
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
- ln1100xx
- Gæst
- MCK
- Gæst
13 år 4 måneder siden #9762
af MCK
Besvaret af MCK på emne Sv:Takker
Karina og jeg takker også for et fantastisk træf.
Glæder mig til næste gang at skulle \"kaste pind\" med Claus
Gode billeder iøvrigt Claus;)
Vi kom også hjem i tør vejr.<br><br>Indlæg redigeret af: MCK, den: 2011/08/16 22:19
Glæder mig til næste gang at skulle \"kaste pind\" med Claus
Gode billeder iøvrigt Claus;)
Vi kom også hjem i tør vejr.<br><br>Indlæg redigeret af: MCK, den: 2011/08/16 22:19
Tid til at oprette siden: 0.079 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Almindelig debat
- Takker