Julemærketuren 2008

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1046 af kimbp
Julemærketuren 2008 blev oprettet af kimbp
Hej!

Jeg har oprettet Julemærketuren i kalenderen. Jeg var med sidst år og det var en stor oplevelse at være med i en kortege af den størrelse, det er ikke helt det samme som bakkeåbningen!

I år er arrangementet udvidet med mulighed for overnatning. Jeg har også set at vores venner i MC Bulldogs holder træf i denne weekend, så der er flere muligheder.

Tilmelding og yderligere oplysninger på MCG

Eller på hjemmesiden

Jeg er endnu ikke afklaret med om vi kører frem og tilbage lørdag eller om det bliver med overnatning.

Håber at mange af jer vil være med til at støtte det gode formål!

Vel mødt!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 dage siden #1168 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Julemærketuren 2008
Hej Venner

Vi havde en fantastisk tur til Julemærkehjemmet Fjordmark idag. Ialt var der 400 MC'er og et overskud på kr. 50.000,- som skal bruges på renovering af værelser.

Her er et klip fra TVSyd

Bagefter tog vi lige et smut til Louis i Kiel og handlede lidt sager. 800 km. på klokken og en god dag er ved at være slut!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 dage siden #1179 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Julemærketuren 2008
Hej Kim.

God at høre (ved jo godt at det går til et godt formål). Bente og jeg havde dog lige tilbragt en forlænget weekend i det Sønderjyske, hvorfor vi i stedet valgte at køre en tur til Sverige i stedet (Ulricehamn (Jönköping) retur - ca. 800 km.).

På vores tur til Sønderjylland kørte vi faktisk også en tur til Louis i Kiel, men da vi besøgte deres MegaShop stod der bare et skilt i vinduet: Glæder os at betjene vores kunder fra juli 2008............. øv. Først nu går det op for mig, at de faktisk har en såkaldt \"FunShop\" i samme by - men det vidste vi bare ikke....... mere øv. Til gengæld havde vi en fin køretur - og så gik der det meste af en feriedag med det :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 dage siden #1182 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Julemærketuren 2008
Hej Carlo

Griner!:laugh:
Vi røg også på den med Megashoppen der først åbner d. 1/7, da vi var afsted Store bededag. Jeg havde heldigvis set, at der også var en Funshop i Kiel, så vi kunne ringe hjem og få adressen, således at vi undgik at køre forgæves!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 dag siden #1197 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Julemærketuren 2008
Hej Kim.

Misforstå mig ikke, men jeg er glad for at høre din sidste udmelding. Konklusionen må være, at næste gang jeg bruger en \"livlinje\" - så ringer jeg til en der ikke lige er stået op.... :whistle:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.088 sekunder
Leveret af Kunena Forum