Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 6 dage siden #1161 af Daniel
Weekendtur til Sverige 5.-6. juli.. blev oprettet af Daniel
Hej.
Vi var et par stykker til generalforsamling som talte om, at lave en weekendtur til Sverige.

Carlo med frue og undertegnet med frue, har sat en dato. Det bliver lørdag og søndag den 5.-6. juli.

Jeg havde forestillet mig noget i retningen af, at vi køre over broen og ned sydom og op langs østkysten. Når vi syntes at vi har kørt nok, finder vi et sted at overnatte enten ved hjælp af Gerda eller hvis vi ser et hyggeligt sted på vejen.

Det kan også være at vores svenske klubmedlemmer har et par gode forslag til hvad vi skal se på turen.!?

Så foreløbig 4 cykler.
Skal du/I også med på denne tur?


Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 dage siden #1171 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
i må have en fed tur , kan desværre ikke selv da en kammerat i min klub har indkaldt til 40 års føs´dag :sick:
det lyder ellers spændende med sverige.
har godtnok været langt omkring , men ang. sverige har jeg altså kun nået en tur til helsingborg :unsure:
det kunne ellers være sjovt at se mere af vores broderland , så snup lige en blå prips for mig :laugh: !!
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 dage siden #1184 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Hej Daniel

Hvem er Gerda?

Lyder spændende med en tur til det svenske, den er lagt i bunken - vi er endnu ikke helt klar med vores planer for sommeren.

Hvorfor har du ikke lagt turen ind i vores kalender?

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 dage siden #1188 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Hej alle.

Det er helt korrekt at vi har talt om en smuttur \"hinsidan\" og vi glæder os til turen herfra. Fruen og jeg har efterhånden fået kørt temmelig mange kilometer i det svenske broderland, og har til dato kun mødt fortravlede og egocentrerede svenskere i malmø-området (formodentligt exil-danskere.....). Vi er begge herfra blevet rigtig glade for de (næsten) altid søde og hjælpsomme mennesker vi har mødt - og landskabet er absolut i topklasse for mc-kørsel.

Mads - det er selvfølgelig ærgerligt at de 2 arrangementer er sammenfaldne, men når man prøver at lave et større arrangement, vil det være næsten umuligt at finde en dato som kan passe alle. Jeg håber at vi kan finde på andre sjove ting hen over sommeren som du/vi har mulighed for at deltage i.

Kan i øvrigt tilføje til dem der måtte have interesse i det, at jeg har købt en brobizz, og derfor kun betaler ca. 60,- kr. pr. mc (enkeltbillet). Det luner da lidt, når vi nu plejer at skulle have 2 cykler med hver gang.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 dage siden #1189 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Vi har det samme problem med sammenfald af arrangementer. Den weekend stikker vi af på ferie til Belgien. Vi skal ned og se Classics bikeopvisning på Spabanen. Vi kører torsdag i uge 27 og tager en uge dernede i området. Jeg har ladet mig fortælle, at der er omkring 600 bryggerier i Belgien, så det kan da være vi skal tage 14 dage dernede i stedet for. :woohoo: :P

Ivser:silly:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 dag siden #1195 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
kimbp skrev:

Hej Daniel

Hvem er Gerda?

Lyder spændende med en tur til det svenske, den er lagt i bunken - vi er endnu ikke helt klar med vores planer for sommeren.

Hvorfor har du ikke lagt turen ind i vores kalender?

Hilsen
Kim


Hej Kim.

Gerda er vores GPS og hendes fulde navn er Gerda Pauline Sørensen. Her har tingene nemlig personlighed, og vi taler tit med dem. :S :silly:

Jeg havde ikke tænkt på at ligge den ind i kalenderen, men måske jeg skulle gøre det når vi har fået lidt flere detaljer på, som f.eks mødetid og sted.!?

Og jeg håber da også, at I får tid at køre med. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1647 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Hej!

Vi har lige koordineret kalendere og øv vi har allerede 2 arrangementer den weekend, så desværre bliver der ikke mulighed for vi kan deltage denne gang.:(

Håber at I får en rigtig fed tur i det svenske og jeg glæder mig til at få et fyldigt referat. :lol:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 10 måneder siden #1649 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Helt fint Kim, vi finder nok en anden gang, hvor det kan passe med en tur ud i det blå. B)
Vores kalender er også pænt booket, så derfor prøvede vi at sætte en dato ude i fremtiden, og så håbe på det bedste. ;)

Er der ellers andre som har turen med i kalenderen, som kun venter på en vejrudsigt?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
15 år 10 måneder siden #1652 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Halløj....

Fedt arrangement - vi starter dog op på den årlige ferie i båden så desværre..:(

Har aldrig kørt i det svenske så det vil vi meget gerne på et tidspunkt - håber at det kan flaske sig en anden gang.

Rigtig god tur og til alle en fed ferie.

Kasseren er væk i uge 28 - 30. Lad os få jævn vind og sol fra en skyfri himmel:woohoo: :woohoo:

Stor hilsen

Per

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 10 måneder siden #1660 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Weekendtur til Sverige 5.-6. juli..
Hej Daniel og Connie.

Det ser jo unægteligt ikke ud til at tilslutningen er så voldsom stor, da alle jo (forståeligt nok) har arrangeret i øst og vest - det er jo trods alt også ferietid. Heldigvis er det ikke antallet af deltagere der skal være afgørende for om det bliver hyggeligt eller ej.

Bente og jeg er dog stadig friske på en tur på en rigtig hyggelig weekendtur til Sverige og omegn. Så må vi håbe at vejrguderne vil tilsmile os med noget fornuftigt vejr.

Har du/i nogle gode forslag til turen og evt. overnatning? Jeg tænkte på om det ikke ville være en god ide om vi lige \"stak hovederne sammen\" inden der blev fløjtet til afgang, så vi kunne tale om hvad vi hver især forventede af sådanne en tur (hvor meget kørsel pr. dag, forplejning, overnatning m.m.).


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.125 sekunder
Leveret af Kunena Forum