Legedag på Jyllandsringen - 15. sept.

  • Michael
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 8 måneder siden #13067 af Michael
Besvaret af Michael på emne Sv:Legedag på Jyllandsringen - 15. sept.
Jeg syntes det svingede meget med hastighederne. Men det er jo ikke så mærkeligt når banen nærmest står i vand og når der samtidig er kørt masser af gummi ned i asfalten.. :)
Jeg er ikke racerkører. Og har kørt alt i alt kørt ca. 30000 km. på mc.. Absolut mest i tørvejr... Og en del motorvej.. :)
Men fik da slidt mit bagdæk længere ned på siden, end jeg ellers havde.. Og gav den alt hvad jeg turde.. Havde dog lidt problemer med nedgearing til det ene sving.. Der var godt nok glat.. :D
Jeg syntes selv, at det gik ret godt, og med lidt udskridning her og der, så sætter det i hvert fald en lille stopper på mig.. :) Jeg skulle jo også gerne køre hjem på birden igen.. hehehe

Jeg har ingen film eller billeder der dokumentere min kørsel.. Men jeg havde det sjovt og fik mine skrækmomenter!!! hehehe

Men klart, det ville ha' været noget mere vildt i tørvejr.. ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • hørup
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #13068 af hørup
Besvaret af hørup på emne Sv:Legedag på Jyllandsringen - 15. sept.
Jeg kan også nemt forstå jer , vi var nede og se på jyllandsringen her i sommer og der var der også så man kunne komme ud og køre nogle omgange på sin egen mc. Og der var nogle der desværre måtte hentes på fejebladet efter løbet fordi de var væltet i svingene og det må bestemt være mere end træls :(

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.043 sekunder
Leveret af Kunena Forum