BAKKEN lukker

  • strisser
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12477 af strisser
BAKKEN lukker blev oprettet af strisser
Nu har jeg igen og igen set på invitationen over turarrangement vedr. Bakkens lukning, men jeg kan kun se at mødestedet er Nørrebrogade............er det med vilje eller ved man bare som BB, hvor man mødes eller er det sådan at alle BB blot spredes vidt omkring Nørrebrogade.

Når jeg spørger sådan, så er det fordi, at hvis man som BB mødes et helt bestemt sted, så vil jeg da gerne vide det, så vil jeg da deltage........men er der endnu ikke sådan noget, der finder sted, så vil jeg da på det kraftigste opfordre til at alle BB, der skal til Bakkens lukning, samles et bestemt sted og kører samlet derfra........derved vil jeg jo også denne aften kunne hilse på andre fra klubben........blot et Nødråb

venligst Claus Holmbo &quot;strisser&quot;<br><br>Indlæg redigeret af: strisser, den: 2012/08/01 17:42

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • croma
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12478 af croma
Besvaret af croma på emne Sv:BAKKEN lukker
Hej strisser. vi plejer at mødes i valby ved køreskolen(Carlo har vist nok noget med den at gøre :-) ), tror info omkring dette skriver Carlo et par ord om. ps. klubben jeg har anbefalet dig, at kigge ned i, hedder mc74 og ligger kamstrupstien i Roskilde, det er voksne mennesker, som jeg er helt sikker på, du vil synes om.

Hilsen Croma<br><br>Indlæg redigeret af: croma, den: 2012/08/01 18:41

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12479 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:BAKKEN lukker
Hej Claus,

der står følgende i kalenderen :

Samlingspunkt Nørrebrogade:Ankomst: kl. ca. 17.30 (Der plejer at være lukket til allerede ved 18 tiden”¦)
Mødested: kør ad Mimers gade den løber parallelt med Nørrebrogade, kør ind på Ole Jørgens gade, som er en sidegade til Nørrebrogade, kan i ikke komme forbi for motorcykler, kør ad fortovet, til Nørrebrogade, og drej til højre

Så - ses vi der ;-) ?

/Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • croma
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12483 af croma
Besvaret af croma på emne Sv:BAKKEN lukker
der er vist også noget om bordbestilling og fællesspisning på bakken.:woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12488 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:BAKKEN lukker
De sidste par år har der stået en ”strisser” for enden af Ole Jørgensen gade og viftet os videre, så måske at den gamle tekst skal redigeres lidt. :)

Med mindre man kommer i rigtig god tid eller kender Carlo (som får lov at kører derned) er vejen spærret.

God ide at følge med her, som Croma skriver, der plejer at komme indlæg når vi nærmer os dagen.

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12538 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:BAKKEN lukker
Selv Carlo fik ikke lov at køre derind til Bakkeåbningen i år. Nu skal der pludselig være plads til ambulancer i sidegaderne. :pinch: Vi kom til at holde væsentligt længere nede end Ole Jørgensensgade. Vi skal nok satse på at køre fra Carlo (hvis han kalder til samling) og så køre op ad Nørrebrogade fra Jagtvej i samlet trop. :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12555 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:BAKKEN lukker
Så længe der bare er enighed om hvad vi gør hvornår - så skal jeg nok være der :-)

Vi ses,
Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Christer
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12589 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:BAKKEN lukker
Jeg har lige modtaget en mail fra Bakkens &quot;presse-afdeling&quot; om ændring af lukkedag fra fredag den 31. AUG til søndag den 2. SEP....

Jeg skal lige have den verificeret inden jeg ændrer datoen i vores kalender;)

Kh.
Christer

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • spølkum
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12601 af spølkum
Besvaret af spølkum på emne Sv:BAKKEN lukker
Hej

Jeg har også ad anden vej( FJ Clubben) fået oplysning om at Bakken holder åbent 2 dage længere og dermed udskyder lukningen til Søndag d. 2. september.

mvh Ejnar

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12605 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:BAKKEN lukker
Det står også på Bakkens hjemmeside, at sæsonen er udvidet med 2 dage.

mvh
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.102 sekunder
Leveret af Kunena Forum