BAKKEN..

  • Christer
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12614 af Christer
BAKKEN.. blev oprettet af Christer
Kære alle,

Jeg har modtaget nedenstående henvendelse fra BAKKEN;

Dette er en forespørgsel fra
Jens Peder Tornvig <presse@bakken.dk>

Bakken har søgt om og fået tilladelse til at forlænge 2012-sæsonen med to dage. Det betyder, at Bakken også er åben lørdag den 1. og søndag den 2. september.

Udvidelsen af sæsonen giver os en stor udfordring i forhold til motorcykelfolket. Den oprindelige lukkedato er jo for længst lagt ind i mange kalendere.

Derfor håber vi, at I vil hjælpe os med at udbrede budskabet om, at motorcyklisterne ikke skal komme og være med til at lukke Bakken fredag den 31. august, men til gengæld er velkomne søndag den 2. september.

Til gengæld for ulejligheden byder vi på en gratis tur i vores gamle rutschebane på lukkedagen til alle de af jeres medlemmer, der kommer.

Bakkens åbning 2013
Samtidig vil vi benytte lejligheden til at oplyse om, at Bakken i 2013 åbner torsdag den 21. marts.

Ydermere vil vi gerne reklamere lidt for en lille film, som et TV-hold lavede i forbindelse med Bakkens åbning i år. Filmen kan ses på BakkenTV på YouTube:


Til sidst vil vi gøre opmærksom på, at vi er interesserede i sjove historier fra tidligere års åbninger/lukninger af Bakken. Ikke mindst er vi interesseret i at få stadfæstet, hvornår traditionen med motorcykeloptoget fra Nørrebro egentlig startede. Vi mener, at det var Bjørn Andersen, der tog initiativ til optoget i 1965, men vi har hørt forlydender om, at traditionen faktisk startede endnu tidligere. Vi hører også gerne om motorcyklister, der måtte have deltaget i optoget 10 år, 25 år eller måske endnu flere gange. Eventuelle bidrag bedes sendt til undertegnede på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Med venlig hilsen
Jens Peder Tornvig
Informationsmedarbejder
A/S Dyrehavsbakken
tlf. 31 50 24 29

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
11 år 9 måneder siden #12615 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:BAKKEN..
Kan desværre ikke værer med til at lukke Bakken,, skal indlægges den 3 september på Herlev syghus,,, så må vel heller værer bare lidt frisk,, griner

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Michael
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12623 af Michael
Besvaret af Michael på emne Sv:BAKKEN..
Hva' John-John... En indlæggelse plejer da at omfatte en sengeplads.. Så kan du jo sove ud der... ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • koch
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #12635 af koch
Besvaret af koch på emne Sv:BAKKEN..
Helt fantastisk.

Jeg kunne ikke 31. aug., hvilket ægrede mig meget; D. 2. sept. kan jeg fint :D

Horray; vi ses ;-)

- er der nogen der poster en plan for hvor vi mødes ??

/Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 9 måneder siden #12664 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne BAKKELUKNING 2012.
Kære alle BB -medlemmer (og uden...), ”hangarounds”, ”supporter”, ”wannabe´s” m.fl.

Så er det igen tid til nedtælling til årets bakkelukning. Underlig fornemmelse, for jeg har det lidt på den måde, at denne begivenhed er første seriøse bevis på at denne sæson går på hæld... :pinch:

Bakken lukker 2 dage senere i år (se øvrige indslag / indfo.), ifølge deres egen hjemmeside søndag d. 02. september 2012 ( www.bakken.dk/item/615-bakken-forl%C3%A6...sommeren-med-to-dage ).

Ligesom de mange foregående år kigger jeg derfor langt efter en brugbar vejrudsigt, som flere af jer andre sikkert gør.

Min (+ fru. Bente) personlige planlægning ser derfor ud som følger:

• Blackbirden bliver gjort klar til afgang fra skolens adresse i Valby (Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby - med indkørsel bag McDonald - Blushøjvej 10, 2450 København SV) se evt. www.taxiskolen.dk - Ved afgang fra skolen ER birden fuldt tanket og klar til afgang.

• Afgang fra skolen kl. 16.00 med kurs mod Nørrebrogade. Fast mødested for HBBCDK er Ole Jørgensens Gade, men da den formodentligt vil blive blokeret af div. "mcbetjenteafjyskafstamningderikkeforstårheltvigtighedenafatladeospasserefordidealleerefterladtireeltjydemode", hvorfor jeg i år vil dreje til højre fra Nordre Fasanvej ind på Hillerødgade (lige før højbanen) og derfra helt frem til Nørrebrogade. Forventet ankomst ca. 16.30. Herefter er der ca. 2 ½ timer til at ”skridte fronten af”.

• Afgang Nørrebrogade kl. 19.00 ++++

• Når jeg når selve det store parkeringsareal ved Dyrehavsbakken, bliver det temperatur og evt. regn / sne der kommer til at afgører om jeg går ind og finder et hyggeligt sted hvor jeg kan få lidt at spise - eller kører direkte hjem igen.

Og nu til sagens kerne:

Alle klubbens medlemmer m. påhæng / følgesvende / supporter / ”hangarounds” og hvad det nu måtte hedde, er som altid velkommen til at komme forbi Taxiskolen i Valby, hvor der er mulighed for at få rettet ryggen, sat gang i blodcirkulationen, drikke en kop varm kaffe / te, rettet lidt på frisuren og tøjet inden de evt. skal fotograferes af politiets AFK, låne et toilet eller måske et ladeapparat til Birden inden turen fortsætter i samlet flok.

Da de fleste har det ligesom mig, at de først tager beslutning om deltage på selve dagen, syntes jeg ikke at jeg vil tilbyde noget at spise på skolen (McDonald ligger mindre end 10 min. herfra (gåafstand), så det går nok), men varm kaffe og te i opvarmede lokaler er måske heller ikke så ringe endda - og i skal alle være så hjertelige velkomne.

NB. Belært af tidligere tiders misforståelser m.m. vil jeg gerne gøre opmærksom på, at Københavns Taxiførerskole er indrettet med op til flere ure af god kvalitet, der alle bliver radiostyret / synkroniseret med stor tysk nøjagtighed fra Frankfurt, Germany (alle har friske batterier). I øvrigt henvises til: www.atomur.dk/ B)

Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2012/08/14 14:30

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 8 måneder siden #12924 af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:BAKKELUKNING 2012.
Else og jeg er med som sædvanlig. Ses på Blushøjvej. :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 8 måneder siden #12940 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:BAKKEN..
Vi kommer:
Blot for at tjekke om Carlo selv husker at komme.:evil:

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 8 måneder siden #12950 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:BAKKEN..
Tak til alle fremmødte til bakkelukningen 2012. Som altid dejligt at tilbringe nogle timer i gode venners selskab.

Vejret var heldigvis med os i år, og det blev kun til ganske lidt støvregn / få dråber, der minde os om hvordan det også kunne være. Halvdelen af selskabet indtog et solidt måltid mad udendørs under parasollerne (hvor man måtte ryge imellem retterne.... ) og den øvrige del af selskabet foretrak at side indendørs hvor der var garanteret røgfrit område B)

Håber at mødes alle igen til Løvfaldstræf på Djursland lige om snart :)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • ricodh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #12954 af ricodh
Besvaret af ricodh på emne Sv:BAKKEN..
Jeg havde desværre ikke mulighed for at køre med da vi havde en familie tur, men jeg nåede dog alligevel at se jer komme kørende.

Jeg har optaget en lille video på strandvejen som I kan se ved at klikke ind her
og hvis I går frem til ca 0.35 så synes jeg at kunne spotte Daniel i det gule :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
11 år 8 måneder siden #12956 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:BAKKEN..
Jeps og Carlos på ydersiden. Og flere birds lidt længere tilbage.
Men godt fanget. B)
Tak. :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder
Leveret af Kunena Forum