Fødselsdagstræf 2008

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 8 måneder siden #1899 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Fødselsdagstræf 2008
Også en stor tak herfra, både til bestyrelsen og Maribo MC, og hvem der ellers var med til at arrangere og gøre det til en hyggelig fødselsdag. :)

Eneste jeg vil klage over var numrene i lotteriet, der må vi have nogle andre til næste år. :P

Vi ses, om ikke før, så til Løvfalds træffet. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #1905 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Fødselsdagstræf 2008
Så er der lagt en ny stribe billeder ud, af dybt koncentrerede medlemmer, der dyster i den ældle kunst: Ringridning på Blackbirds.B)

Det kan iøvrigt oplyses, at det var det \"svenske hold\", bestående af Jéan og Bjarne, der løb med sejren.:cheer: :ohmy: :huh:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 8 måneder siden #1907 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Fødselsdagstræf 2008
Jeg tilslutter mig ubetingt klubbens øvrige medlemmers store tak til såvel bestyrelsen for Blackbirdklubben som til Maribo MC for en hyggelig og veltilrettelagt fødselsdagsweekend. Også en stor tak til klubbens medlemmer for en rigtig hyggelig weekend - en weekend der har bekræftet mig i at der er en masse dejlige mennesker i vores klub, og en rigtig god grund til at forlænge medlemsskabet :woohoo:

Eneste klagepunkt må være det manglende \"fællesfoto\" som vi plejer. Jeg syntes at det er synd at vi ikke stoppede f.eks. på havnen i Nakskov og fik rettet modellerne ind til højre - nu med havudsigt ;)

Om vi når at komme med til Løvfaldstræffet er stadigt usikkert af hensyn til vores sommerferie, men vi vil helt sikkert prøve at få det arrangeret så det kommer til at passe. Glæder mig til at se alle igen :)


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.057 sekunder
Leveret af Kunena Forum