International Ride to work Day - 16. juli

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1693 af kimbp
Husk! De af jer der ikke holder ferie, at på onsdag er det International Ride to work Day - en international kampagne for at bruge mc ved kørsel mellem hjem og arbejdsplads.

Se yderligere info

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 9 måneder siden #1694 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:International Ride to work Day - 16. juli
Tak Kim.
Men jeg springer over. For det første holder jeg fri om onsdagen, og for det andet vil det være en skam, at starte fuglen for at kører de 5 meter der er, fra mit soveværelse til værkstedet. Jeg tror heller ikke Connie bliver glad, hvis jeg kører på det nye gulv. :laugh:

Bruger du selv cyklen til og fra arbejde Kim.?

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1695 af kimbp
Hej Daniel

Man kan jo altid køre en omvej! B)

Ja, jeg tager gerne fuglen på arbejde, afhængig af hvad dagens program er. Nogen gange kan det være for besværlig med støvler og tøjet af og på, hvis jeg skal på kunde/leverandør besøg, men ellers kan man sagtens have jakkesæt på indenunder.:)

Det fede er, ovenpå en hård arbejdsdag, kan man godt komme til at dreje forkert og tage en tur ud på de små veje istedet for den lige vej hjem - det er sundt for både krop og sjæl.:P

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 9 måneder siden #1696 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:International Ride to work Day - 16. juli
Ja ren sundhed, med en omvej. :)

Jeg kunne selvfølgelig køre en omvej forbi køkkenet og lave kaffe. :P

Ellers bruger jeg tit birden når jeg skal hente reservedele, hvis det ellers er noget som kan være i topboksen.

Dog uden sammenligning med ham her:

http://www.vtwinmama.com/images/Loaded_Bike_2.bmp

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 9 måneder siden #1697 af Carlo
Jøsses du milde - sidder og tænker på om det nu igen er en eller anden smart sælger der har prakket ham 2 nye dæk på til scooteren???? :ohmy:

Hvis vejret holder bare nogenlunde, så er jeg frisk på at tage birden på arbejde på onsdag. Ideén er ganske god. ;)

Ps. Daniel. Tænker på om der ikke var tale om en \"koge-ø\" i jeres nye Vordingborgkøkken? ........... må kunne bruges til et eller andet fornuftigt i denne sammenhæng - og så har du sikkert ret - det er formodentligt IKKE nogen god ide at Connie indvies i planerne om at smutte forbi køkkenet og sætte kaffe over på vej til arbejde på nakken af din ellers så nydelige Bird. :dry:

Til Kim. Jeg er med på at have jakkesæt på indenunder, men så bliver det ikke i lædertøjet (for stramt), men i nylon/goretex- sæsættet. Skoene kan fint stå i topboksen sammen med en laptop.

Håber i alle har det godt derude og får kørt nogle gode skadesfri kilometer. Fortsat god sommer.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 9 måneder siden #1698 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:International Ride to work Day - 16. juli
Ikke en ”koge-ø”, mere som en hestesko, men jeg er jo også blevet bedre til uvendinger efter Sverigesturen. :P

En af grundene til at vi skal have nyt gulv er, at motorcyklerne havde plads i køkkenet i deres første leveår. Sammen med nogle dårlige/møre plastik kiler, har det gjort gulvet løst. :whistle:

Fra tiden i køkkenet:

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum