Formel 1 i Belgien.

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 7 måneder siden #2008 af Daniel
Formel 1 i Belgien. blev oprettet af Daniel
Jeg kan se at der er flere som interessere sig for formel 1, så I får lige en stemnings rapport. :)

Lyden og duften kommer ikke med på tv, det er så vildt at høre de omdrejninger der er på de her motorer.B)

Jeg har nu været til 3 løb I Belgien, Tyskland og Italien og det kan gøres på mange måder alt efter pengepung. :side:

Denne gang var vi 5 gutter i en autocamper og fik plads ca. 15 min. gang fra banen. Vi havde selv alt med i mad og drikke vare. :)

Vi kørte om aftenen/natten og landede i Belgien fredag morgen kl. 5 . Vi fik så lige en time på øjet ind nogen andre fra campingpladsen mente at det var tid at stå op. De havde et hjemmelavet kompressor horn med trykflasker, som blev fyret af for fuld tryk kl. 6.30. :woohoo:

Vi lurede også på hvorfor der lå appelsiner de mærkeligste steder. Det viste sig at nogen havde taget en appelsinkanon med. :S

Så udover motorsport i de forskellige klasser, fra 9-17 fredag, lørdag og søndag, så er der fest og ballade i byen og på campingpladserne stort set døgnet rundt. :)

I får lige et par stemnings billeder.



De fem.


Et tilfældigt festtelt på campingpladsen.






Alle 100.000 på vej hjem søndag eftermiddag...

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 7 måneder siden #2014 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Formel 1 i Belgien.
Hvis man ikke er til camping og vil have lidt mere luksus, så kan man f.eks. booke sig ind her.
Man skal nok være hurtig på aftrækkeren så snart løbs datoen ligger fast.
Det ligger kun 10 min. fra banen.(+ alt efter hvor man har plads.)

<br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2008/09/19 11:57

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.097 sekunder
Leveret af Kunena Forum