Aagesen Motorcykler holder ÅBENT HUS i weekenden.

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2776 af kimbp
Her i den førstkommende weekend holder Aagesen Motorcykler A/S ÅBENT HUS - sådan som du kender det fra ”gamle” dage.

I år omdanner vi det meste af butikken til et stort marked, hvor der er masser af tilbud på beklædning til super gode priser. Enkelte varer sælges med helt op til 50% rabat. Du vil finde alt fra støvler til hjelme, læder og tekstil, dragter og bukser/jakker.

Vi får hjælp af pigerne fra Oktana MC, der vil sørge for lidt at spise og drikke.

Aagesen Motorcykler A/S har stort set alle HONDA’s modeller i huset. Kom og se den spændende DN01’er der vel bedst betegnes som en blanding mellem en scooter og en chopper motorcykel.

Vi har den nye CBR1000RRA - Fireblade med ABS. Goldwing med Airbag og ST1300 står her også. Eller - i den anden ende af skalaen finder du den fine CBF125. En lille let cykel, der kører op til 600 km på de 13 liter benzin, der kan være i tanken.

Vi har også mange nye KTM modeller.
Netop i denne weekend er der introduktion af KTM’s spændende 990 SM-T (Super Motard Travel).

Skulle du beslutte dig for at købe en KTM SM-T vil du sammen med din nye motorcykel få en lille gavepakke, der bl.a. indeholder 2 VIP-billetter til STCC/Pro Superbike. Du får samtidig også gavekort til en dag med din nye KTM på et svensk trackday-arrangement.

I stil med de tidligere år har vi et ret stort set-up omkring prøvekørsler af både KTM og HONDA motorcykler. KTM kommer med den store lastbil, fyldt med spændende modeller, der alle kan prøves.

Fra Honda kommer bl.a. CB1000RA og CBR600RRA med ABS.

Se nærmere på Åbent hus hos Aagesen

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2780 af Daniel
Ja det var endnu et fint arrangement fra Aagesens side. :)

Og hyggeligt at få en sludder med nogen kendte ansigter. :)

Øl, kaffe og pølser var også i top, og med fornem servering. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2782 af Carlo
Hejsa Kim, Daniel og Co.

Tak for info. Kim. Jeg syntes faktisk at det var et okay arrangement de fik \"banket ned\" her i weekenden, med mulighed for prøvekørsler m.m. hvis man havde interesse i det. Er samtidigt sikker på at de ikke har haft noget imod at vejret for måske 1. gang har vist sig med et islæt af forår. Serveringen var ikke sammenlignelige med de små \"Suzuki-piger\" vi kender fra BellaCentret, men helt sikkert mere i min smag - så jeg bakker på det bestemteste Daniel op endnu engang :P

Bente og jeg fik listet os en tur til Malmö i dag søndag til et lignende arrangement hos MC-huset (www.mchuset.se) og det var interessant at se forskellen på hvordan de arrangerede prøvekørsler. Der var en enkelt medarbejder der havde alle nøglerne til test-maskinerne i lommen, og hvis du afleverede dine egne nøgler kunne du få udleveret et sæt nøgler uden problemer (gætter på at det har noget med priserne at gøre).

Stedet var velbesøgt, og de havde sikkert mange gode tilbud, bare ikke lige noget som fruen og jeg helt havde fortrængt at vi ikke kunne leve uden..... så vi tog vores hårde danske valuta med hjem igen.

Til de af jer der har investeret i den meget omtalte kalender med de \"flotte fyre\" (citat slut) på div. motorcykler der skal støtte kræftramte børn m.m. skulle der efter sigende være en række \"Åbenthus\" arrangementer rundt omkring i Danmark her i foråret - måske vi kunne lave nogle fællesture i denne forbindelse?


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2784 af kimbp
Hej Carlo,

Det lyder som en fin ide med fællesture til diverse åben hus arrangementer. Er det ikke bare at lave et indlæg her i forum med et forslag om mødested og tidspunkt?

Jeg plejer at bruge touring klubbens kalender . Hvis du i din kalender med \"bare\" mænd har andre arrangementer, må du endelige lægge dem ind i vores kalender.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2786 af Daniel
Har heller ikke den omtalte kalender.
Så post endelig her hvis der arrangementer som er værd at kører efter, om ikke andet så kan vi jo kører en omvej, så der bliver en tur ud af det. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • HANS
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #3241 af HANS
Carlo skrev:

Hejsa Kim, Daniel og Co.

Tak for info. Kim. Jeg syntes faktisk at det var et okay arrangement de fik \"banket ned\" her i weekenden, med mulighed for prøvekengang :P

Bente og jeg fik listet os en tur til Malmö i dag søndag til et lignende arrangement hos MC-huset (www.mchuset.se) og det var interes gode tilbud, bare ikke lige noget som fruen og jeg helt havde fortrængt at vi ikke kunne leve uden..... så vi tog vores hårde danske valuta med hjem igen.

Til de af jer der har investeret i den meget omtalte kalender med de \"flotte denne forbindelse?


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 11 måneder siden #3242 af Carlo
??????????????????

Hej Hans.

Jeg tror ikke lige jeg har fanget budskabet i dit seneste indlæg hvor du citerer mit gamle indlæg? Du er meget velkommen til at uddybe dit spørgsmål så også jeg forstår :huh:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.076 sekunder
Leveret af Kunena Forum