Malerklemmen på Søndag

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2864 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Malerklemmen på Søndag
Her fra skal også lyde en tak til Carlo, Daniel og Jan for hyggeligt samvær, der er jo ikke noget så godt som engang solskin krydret med lidt snoede veje! :lol: Så kan søndagen da ikke bruges meget bedre! B)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2865 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Malerklemmen på Søndag
Hej Kim, Jan & Daniel.

What a day :woohoo: Vejret er ikke altid til at blive klog på, og fra morgenstunden var det bare utroligt smukt og forårsagtigt. Da jeg skulle afsted fra Brønshøj, tænkte jeg faktisk på om jeg skulle sætte topboksen på til regntøjet, men var nok kommet lige sent nok ud af døren til det kunne nåés - og heldigvis for det.

En super motorcykel der bare køre helt fantastisk, gode venner hvor kemien bare er helt i top, æbelskiver med varm kakao, tanken fyldt hjemmefra, og så ikke mindst en masse fantastiske snoede veje rundt på Sjælland i det spirrende forår - det kan næsten ikke blive meget bedre (lærte faktisk nogle nye veje jeg ikke kendte). Daniel og Kim fik spontant lagt nogle nye \"Waypoint\" ind der sagtens tåler gentagelser hen over sommeren.

Eneste minus - hvis vi nu skal have det hele med - jeg ærgre mig lidt over at vi ikke var 14 eller 24 i stedet for.

Tak for et godt initiativ Kim, og tak for en super eftermiddag drenge.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • janaas
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2879 af janaas
Besvaret af janaas på emne Sv:Malerklemmen på Søndag
Hej Kim, Carlo og Daniel.

Tak for i søndags. Det var en dejlig dag. Håber vi snart
kan køre sammen igen, gerne med flere. Jeg målte 210km
på klokken, da jeg kom hjem,så noget blev det da til.

Vi ses.... vh Jan

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.070 sekunder
Leveret af Kunena Forum