Generalforsamling

  • Nikolaj
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2826 af Nikolaj
Generalforsamling blev oprettet af Nikolaj
For mig ser det ud som pdf. filen vedrørende Generalforsmaling er tom (0 kb), men hvor i Jylland/på Fyn afholdes generalsforsamlingen i år? Det var vist på Sjælland sidste år, og vi er jo en landsdækkende klub ikk'?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 måned siden #2827 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Generalforsamling
Hej Nikolaj.

Dejligt at høre fra dig igen - \"long time, no see\" som de siger B)

Ved ikke helt hvad der foregår, men da jeg i går aftes forsøgte at logge mig på hjemmesiden, kunne jeg konstaterer at der fremkom en meddelelse om, at de var ved at flytte hjemmesiden til en server i Danmark. Jeg er helt sikker på at vores alle sammens Webmaster & frue har helt styr på tingene, men der kunne i denne forbindelse godt tænkes at ikke alle dokumenter endnu var kommet på rette plads etc.

Jeg kan i mellemtiden fortælle dig, at i forhold til det udsendte nyhedsbrev tilbage i starten af året, er udmeldt at vi i år skal til Rødovre. Send mig en mailadresse på min mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og jeg skal fluks eftersende omtalte nyhedsbrev til dig, så du selv kan blive opdateret på klubbens aktiviteter :)


De bedste hilsner

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #2830 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Generalforsamling
Hej Nikolaj

Det med at åbne dokumenterne er vist fikset igen.

Årets generalforsamling afholdes igen på sjælland. I henhold til klubbens vedtægter er det bestyrelsen der bestemmer hvor i landet generalforsamlingen afholdes. Det har tidligere været sådan at GF skiftevis blev afholdt i øst og i vest. Og da det var i vest, mødte der kun ganske få medlemmer op udover bestyrelsen. Derfor har vi i bestyrelselsen igen besluttet at afhold GF i øst, hvor der almindeligvis deltager et sted mellem 15 og 25 medlemmer op, hvilket gør det noget sjovere at arrangere!

Måske er tiden inde til at prøve at komme til fyn/jylland igen! Lad os få en debat om emnet, gerne her i Forum eller som et punkt under eventuelt på Generalforsamlingen d. 18/4.

Måske er det i denne debat en del af \"det tavse flertal\" skal komme ud af busken og bringe deres synspunkter i spil!

Med ønsket om en god og sober debat!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.083 sekunder
Leveret af Kunena Forum