Generalforsamling samt efterfølgende \"Hygge\"

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #2903 af kimbp
I ønskes alle en god påske! Håber at I nyder vejret og får kørt lidt.

Husk, at det er på lørdag d. 18. april kl. 13.00, at vi afholder vores årlige Generalforsamling hos BMS, Sindalvej 10, 2610 Rødovre. Efter Generalforsamlingen kører vi fællestur.

Efter fællesturen kører vi retur til BMS, hvor klubben vil være vært for en hyggelig aften. Vi bestiller nogle pizzaer eller lignende, som kan skylles ned med Rødvin, øl, vand eller kaffe og så skal der udveksles røverhistorier lige til den lyse morgen. Der vil være mulighed for overnatning indendørs, så husk sovepose og eventuel luftmadras. Der er IKKE mulighed for teltopslagning eller lignende, der er ingen grønne arealer på matriklen. Arrangementet afsluttes søndag formiddag med morgenmad og fælles oprydning.

Tilmelding til ”generalforsamlings hygge” er pga påsken, ændret til seneste d. 15. april enten til en af os i bestyrelsen eller via Tilmeld aktivitet her på hjemmesiden. (Der er pt. 17 tilmeldte, så det skal nok blive sjov! :woohoo: )

Tilmelding til generalforsamlingen er ikke nødvendigt.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 uger siden #2905 af Daniel
Det lyder godt Kim, jeg er klar. :)

Når nu det er sådan et stort BMS firma, er der så mulighed for at kører sin elskede bird ind ved siden af luftmadrassen, eller skal vi holde udenfor.?

Min bird plejer jo at være inde om natten og vi sover sammen side om side. :woohoo:

Også en rigtig god påske til dig og din familie og alle jer andre. :)

Vi ses. :)


Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #2907 af kimbp
Birden må desværre holde udenfor sammen med alle de store kraner og de andre birds, der er kommet kørende fra nær og fjern. Området er indhegnet med en fjernbetjent port, så der er ikke adgang for uvedkommende. :unsure:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 uger siden #2913 af Daniel
Nu har jeg set Fort Knox med indhegning og video overvågning, hunde og det hele. Så nu tror jeg godt at jeg kan sove trygt, mens fuglen sover udenfor. :)

I kan godt begynde at glæde jer til fællesturen, det bliver kanon godt. Vi håber selvfølgelig på godt vejr til dagen. :)

Tak for hyggeligt selskab Kim og for at jeg måtte være med som testpilot på turen. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 uger siden #2918 af Carlo
Hej Kim.

Jeg glæder mig til at komme og hilse på andre \"lidelses-fæller\" fra nær og fjern. Birden er tanket, og stemmesedlerne er \"kridtet\". Ved vi har talt om det før, men for god ordens skyld - mangler du / i en hånd med noget af det praktiske, så skriver / ringer du bare.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 3 uger siden #2920 af Erik Uldall
Dejligt at det er indhegnet hvor vi parkerer, så slipper jeg for at tage min Schæferhund Ronja med på bagsædet.:woohoo: Hilsen Erik.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 uger siden #2921 af Daniel
Hej Erik.

Ellers gør du bare som vores norske ven her.





Efter sigende har han kørt mange ture med hunden bagpå. :)


Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.092 sekunder
Leveret af Kunena Forum