Banedag på Knutstorp med VFR Klub Danmark

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #2914 af kimbp
Hej Alle

Jeg har modtaget nedenstående fra vores venner i VFR klubben.

VFR Klub Danmark arrangerer i år som sædvanligt en banedag på Knutstorp. Denne gang 5/5. Da vi har nogle pladser i overskud og tidligere har lavet et lignende arrangement sammen med jer, ville vi gerne inviterer jer til at deltage.

Arrangementet er beskrevet her :

Mvh
Lange

Tilmelding:
Du kan enten lade dig registrere på vfr.dk. det koster gratis og giver adgang til VFR Shoppen hvor du kan finde tilmeldingen. Hvis du vælger denne løsning bedes du skrive BB i kommentarfeltet ligesom du kan skrive hvis du har et specielt ønske om startnummer.

Eller du kan skrive til mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med oplysning om ønsket holdplacering, banedagserfaring og specielt erfaring fra Knutten samt ønske om startnummer.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 uger siden #2924 af Carlo
Hej Kim & Co.

Tak for tilbuddet. Ideén er god og der er bestemt ikke noget i vejen med selskabet. Jeg har tidligere været på bane flere gange sammen med drengene og pigerne fra VFR -klubben, og de er nogle søde, rare og hyggelige mennesker.

Desværre (eller heldigvis) har jeg allerede tilmeldt mig de kurser i år som jeg gerne vil deltage i, hvorfor jeg for mit vedkommende takker nej tak. Jeg formoder at de \"sælger ud\" af pladserne til alm. pris - altså 1.500,- kr.

Med baggrund i min mor´s jydske rødder, vil jeg sige at det ville være endnu en overvejelse værd hvis det satte betalingsbeløbet væsentligt ned (måske med 50%) - så ville jeg være frisk på endnu en dag på denne skønne bane. Mig bekendt \"hænger\" VFR -klubben nu på hele arrangementet, og det ville måske være okay for dem at mindske tabet?


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #2932 af kimbp
Lige en oplysning: Jeg har lige talt med Klavs Lyngfeldt og han fortalte mig at han har åbnet for nye tilmeldinger i grøn d. 4/5 så hvis nogen er intereseret i 2 dage (4-5/5 ) er der mulighed for det.

Mvh
Lange

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • janaas
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 uger siden #2997 af janaas
Besvaret af janaas på emne Sv:Banedag på Knutstorp med VFR Klub Danmark
Hej Alle

Jeg har skrevet til Lange fra vfr-klubben, for over en uge siden, uden at få svar. Så nu har jeg været så heldig at få plads på Anderstorp 18-19/5 med Søborg-mc, og vælger dem istedet.
Glæder mig til at møde jer fra BB igen.

Hilsen Jan

Ps. tak for sidst, godt arrangement og skide hyggeligt.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 uge siden #3017 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Banedag på Knutstorp med VFR Klub Danmark
Selv tak Jan. :)
Ærgerligt at du ikke tog onsdagen med, fordi det er eneste dag hvor vi er på banen.
Vi finder nok en anden dag, hvor vi kan komme ud at trille sammen igen. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 1 uge siden #3018 af Carlo
Hej Jan.

Tak og i lige måde. Bente og jeg skal køre til Anderstorp søndag, og bliver alle 3 dage. Som det ser ud lige nu tager vi en bil med derop. Skader jo nok ikke at have en skruenøgle eller 2 med i reserve, og et par dunke med benzin. Jeg er sikker på at det nok skal blive hyggeligt.

PS. har du også modtaget det tilbud på køb af \"masterkører\"? ellers så sig til, og jeg skal fluks eftersende hvis du er interesseret.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • janaas
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 uge siden #3020 af janaas
Besvaret af janaas på emne Sv:Banedag på Knutstorp med VFR Klub Danmark
Hej Carlo

Jeg har modtaget tilbudet med masterkører, men jeg
har allerrede strammet budgettet lidt rigeligt. Hvis i
gør det, lytter jeg gerne til de input i får. Der skal nok
en ting eller to man kan tage med sig derfra.

Ærgeligt at jeg ikke når at møde Daniel deroppe. Det kunne
have været hyggeligt at se ham også, under disse forhold,
der altid er lidt anderledes, end når vi bare skal på landevejstur.

Vi ses Jan

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum