Generalforsamling

  • johnjohn
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 uger siden #2960 af johnjohn
Generalforsamling blev oprettet af johnjohn
Jeg vil bare sige tak for en rigtig hyggelig dag som vi havde til hvor generalforsamlimg...og tak til Kim for en god feldestur,,, det var da kanon hyggeligt...:P

Og så ønsker jeg Poul en god bedring...

Hilsen John-john
Maribo mc..

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 2 uger siden #2961 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Generalforsamling
Kanon Fælleshyggegeneralforsamlingstur, god mad, dejligt koldt øl,:sick: og festlige mennesker, \"brødre\". Håber i alle kom godt hjem. God bedring til Poul.:)
Vi ses. Hilsen Erik.B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2962 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Generalforsamling
Hej
Vil også sige tak for en dejlig dag-aften-nat;) med en flok dejlige mennesker. Særlig tak til Kim og frue for det store arbejde de lavede.
På vej hjem hilste vi lige på Poul. Hans kone havde lige hentet ham på sygehuset og de stoppede ved ulykkesstedet. Han havde det fint og var ved godt mod:) . God bedring Poul.
Har lagt en flok billeder ind, så nu er mine fingere helt trætte af det tastetur:( .
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2964 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Generalforsamling
Hej Alle BB-medlemmer.

Tak for en hyggelig weekend. Det var helt på toppen at vi igen kunne samle så mange dejlige mennesker sammen omkring klubbens generalforsamling, og naturligvis til en ordentligt omgang socialt samværd efterfølgende.

En stor tak til bestyrelsen for det flotte arbejde gennem det sidste kalenderår og til Webmaster for ligeså flot arbejde med vores \"livsnerve\". Tusinde tak til Fru Irena og Kim for det store arbejde i har lagt i forberedelserne også.

Og Daniel - du var jo næsten den fødte ordstyrer - godt gået gamle ven.

Det var jo temmelig tragiskt med det dumme uheld for Poul på starten af fællesturen, men godt at høre at han har det godt, og er ved godt mod. Hvis oplevelsen ikke skal være helt spild, så tror jeg godt at vi alle sammen kan lærer lidt af Pouls uheld. Rigtig god bedring Poul. Ved ikke lige hvordan, men kan du bruge en hånd med i forbindelse med flytning af din Bird eller andet, så må du endeligt sige til.

Håber i alle havde en god tur hjem og ikke blev alt for kolde. Glæder mig til at se jer alle samme igen ude på de danske landeveje (når jeg lige får sovet ordentligt igennem de næste par nætter..... haha).


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2967 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Generalforsamling
Hej med jer.
Også en stor tak herfra. En særlig tak til Kim og Irena for deres store indsats med at sørge for, at vi andre kunne få fyldt maverne med div. lækkerier. :)

Kedelig start på fællesturen, den kunne vi godt have haft undværet. Men som Carlo skriver, kan vi nok alle lærer lidt af sådan et uheld. Og god bedring til dig Poul. :)

Det var første gang jeg skulle prøve at være ordstyrer, så tak for rosen Carlo. :) (Eller er det et afdrag på Powercomanderen :P )

Jeg blev igen imponeret over at vi kan snakke motorcykler og fortælle løgnehistorier til kl. halv syv om morgenen. At det så tager 3-4 dage at komme på ret køl igen, og at man nok ikke selv skulle sidde bag styret hjem, er jo en anden sag. :unsure:

Jeg hyggede mig gevaldigt, så endnu en gang tak herfra. B)

PS. Jeg kunne fornemme at der var stemning for at vi lavede endnu et billedkursus, så det vil vi lige arbejde med at arrangere og finde en ny dato til. B)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2968 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Generalforsamling
.................. og jeg kan bekræfte at der blev talt, og talt, og talt, og grinet, og grinet, og grinet, og taget sjove foto´s, og taget sjove foto´s, og taget sjove foto´s (og det er ikke fordi jeg stammer :silly: lige indtil kl. halv syv om morgenen :evil:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2970 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Generalforsamling
Som sådan et her f.eks.:) <br><br>Indlæg redigeret af: Daniel, den: 2009/04/20 14:53

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2977 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Generalforsamling
Eller som her:
Bevis på at nogen fik sovet.

Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #2991 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Generalforsamling
Og nogen var mere husligere end andre :)
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 2 uger siden #3001 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Generalforsamling
Og så var der dem som snakkede grinede tog billeder snakkede grinede tog billeder til kl. 6.30 :)


Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.112 sekunder
Leveret af Kunena Forum