Rømø - tur/retur

  • Speedy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3452 af Speedy
Rømø - tur/retur blev oprettet af Speedy
Hey alle

Jeg er rimelig ny her i klubben, og tænkte om der er nogen der er friske til en tur til Rømø i morgen søndag, regner med at køre i løbet af formiddagen når det lige passer ind.
Jeg har aldrig været på Rømø, og jeg kunne godt tænke mig at smage deres is:laugh::laugh: . Enhver undskyldning for en tur på ryggen af Birdie, ikke?:lol: B)
Kom frisk og lad os trille en tur, håber vi ses;)

Birdiehilsen fra
Speedy / 42349651 - 60450090

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 10 måneder siden #3454 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Rømø - tur/retur
Hej Speedy.

Tak for invitationen - is er altid godt :woohoo: Desværre en lidt lang tur fra København for at spise is, så jeg sidder over denne gang. I forbindelse med BB -klubbens fødselsdag var vi derovre for et par år siden, og det var en rigtig god tur. Vi blev dog advaret af den søde \"lokale guide\" der fortalte at man skulle passe godt på ikke at lade sig \"rive med af stemningen\" når man passerede demningen - den inviterer helt sikkert til at dreje rullen grundigt i bund. Den lokker nærmest til \"high-speed\" med sine 10 (9,2) km. og kun 1 sving, MEN salt fra de foregående dages blæsevejr OG dumme turister der ikke lige forventer at møde en Honda CBR 1100xx Super Blackbird på den store remskive kan give anledning til visse overvejelser...... :whistle:

Ellers et rigtig godt initiativ - håber i får en rigtig god tur derover.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Jørgen D.
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #3455 af Jørgen D.
Besvaret af Jørgen D. på emne Sv:Rømø - tur/retur
Det er et rigtig godt intiativ. Desværre er imorgen ikke helt godt. Men nu er der ferie så måske kunne vi finde en anden dag at gøre det.Fra Fyn er der jo ikke så langt til Rømø.

Hilsen Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.077 sekunder
Leveret af Kunena Forum