Fødelsdagstræf

  • johnjohn
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 8 måneder siden #3728 af johnjohn
Fødelsdagstræf blev oprettet af johnjohn
Hej alle i som var med til fødelsdagstræf...

Tak for en hyggelig weekendt,,, det var sku stort...:laugh:

Og tak til Poul for en god og fin tur rundt i det fynske,,,

Var oppe og blæse og måtte blæse i 3 forskellig og alle viste 0,oo,,, hvem kan forstå det,,, Griner,,,

Tak for en hyggelig weekendt vi ses til løvfaldstræffet..
Hilsen John-John.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3733 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Fødelsdagstræf
Hejsa,ja jeg synes også det var ligefør det var gået hen og blevet helt hyggeligt:P Jeg fik ikke sagt pænt farvel til jer idag,(i formiddags) da alle på nær Muldmand og formand Kim og Svensker Bjarnes kone lå og snorkede(tror det gav udslag ca.3 på richter skala`en):woohoo: tror det skyldes små sorte \"regnbyger\":whistle: Men til alle der var med siger jeg tak for hyggeligt selskab.Håber at se nogen af jer til MOSTEN RACE og løvfalds træfB)
Hilsen Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Speedy
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3734 af Speedy
Besvaret af Speedy på emne Sv:Fødelsdagstræf
Hej alle

Ja jeg havde jo forventet at være kommet om lørdagen, men et hekseskud i ryggen satte en stopper for det:angry: :angry: , kunne ikke engang kravle op på Blackie:( :( . Jeg er godt nok ærgelig over ikke at kunne komme og mødes med jer, samt køre med på fællesturen, det havde jeg set frem til:( :(
Men jeg håber i havde en god weekend, ses forhåbentligt snart:)
Speedy<br><br>Indlæg redigeret af: Speedy, den: 2009/08/16 19:01

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3735 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Fødelsdagstræf
Hej med jer

Vil også gerne takke for alle de Bird køre der kom forbi Odense. Det skal nu blive dejligt at sove i sin egne seng og vågne uden tømmermænd ;) .

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3736 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Fødelsdagstræf
Hej Alle

Tak for en rigtige hyggelig weekend, det er dejligt når der er så mange der støtter op om vores arrangmenter. Glæder mig allerede til næste gang! :woohoo:

Jeg har lagt lidt billeder ud på: Billeder » Egne træf » Fødselsdag 2009 , hvor I også gerne må ligge jeres billeder ind.

Håber at I alle kom sikkert hjem!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3737 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Fødelsdagstræf
Var lige inde på Fyns MC Festivals hjemmeside og så at der har været 4.088 deltagere på træffet!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3738 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Fødelsdagstræf
Farvel og tak.

Hej alle i gæve HBBCK -medlemmer.

Tusinde tak for endnu en weekend i gode venners lag. Det var som altid en super oplevelse at kunne møde en stor del af de klubkammerater som man ofte kun skriver sammen med gennem websiden, som jo er prisen man betaler for at være medlem af en landsdækkende klub som vores. Til gengæld er fornøjelsen ved en møde \&quot;in real life\&quot; jo så bare så meget større. Nye ansigter blev det jo så også til - og det var rigtig dejligt også. Faktisk syntes jeg at det er rigtig hyggeligt når så mange vælger at tage deres koner, kærester, brødre &amp; døtre med. Det sætter lidt ekstra gang i det sociale samværd (skal nok invitere min egen kone med næste gang - hvis hun har opført sig pænt....) :silly:

En tak til bestyrelsen for det arbejde i havde lagt i weekendens arrangement, en tak til Poul for fællesturen i det smukke fynske landskab (går ud fra at det er dig der havde strikket turen sammen), og ikke mindst en tak til Knud for at stille hus og græsplæne til rådighed for vores ringridningskonkurrence (selv om jeg syntes at det var de forkerte der vandt...... haha) og som altid behageligt selskab.

Turen hjem gik helt uproblematisk - og i fint kørevejr. Desværre var det ikke muligt at få sagt farvel til alle på campen, da flere af jer var gået på sightseeing, men det har jeg så fået rådet bod på her. Nu glæder jeg mig så bare til at hilse på jer alle igen når vi forhåbentligt ses på årets Løvfaldstræf.

Carlo, Brønshøj.<br><br>Indlæg redigeret af: kimbp, den: 2009/08/17 10:58

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3748 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Fødelsdagstræf
Også en stor tak for sidst herfra. Godt at se at så mange deltagere der var ude og lufte fjerene. Det hele gik jo fint og flot. Rigtig meget hygge, fin fællestur og god mad. :)



Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.114 sekunder
Leveret af Kunena Forum