Bakkelukning 2009.

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3801 af Carlo
Bakkelukning 2009. blev oprettet af Carlo
Hejsa alle i gæve motorcyklister. Er der nogen af jer der har gjort sig nogle overvejelser over den forestående \"Bakkelukning 2009\" som faktisk foregår allerede på mandag?

Jeg har været i kontakt med Københavns Politi, som bekræfter at arrangementet bliver afviklet ligesom de foregående år (selv om Claus Bondam har forsøgt flittigt at nedlægge såvel butikker som øvrig trafik på den gode gamle Nørrebrogade).

Jeg ved ikke hvem eller hvor mange der kunne tænke sig at deltage, men vi kunne i klubregi enten gøre som vi \"plejer\" og mødes i Ole Rømers Gade sammen med alle de andre MC -ister, eller.........

Vi kunne også mødes på Taxiskolen i Valby og køre i samlet flok herfra og til Nørrebrogade? Det vil give os forskellige fordele, bl.a. muligheden for at få tisset af inden vi ankommer sammen med tusinder af andre motorcyklister, eller måske få en varm kop kaffe. Det vil også give os en bedre mulighed for at ankomme så vi ikke \"bliver væk fra hinanden\" allerede inden afgang mod Dyrehaven. Hvis der er stemning for det, kunne jeg foreslå at vi mødes på Taxiskolens adresse i Valby: Blushøjvej 10, 2450 København SV (bag McDonald / Folehaven / Gammel Køge Landevej) med samlet afgang f.eks. kl. 17.00?

Lad mig høre hvad du / i mener om den ting B)

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nybølle
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3802 af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hvis jeg kan passe det ind kommer jeg meget gerne og hilser på dem som ellers kommer. Det ene eller det andet sted :O)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3803 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej Carlo

Fint iniativ, det var rigtig hyggeligt da vi mødtes på køreskolen ifm Bakkeåbning.

Desværre kan jeg ikke deltage, idet jeg har lavet en aftale (med mig selv ;) ), om at jeg åbner Bakken sammen med jer fra Blackbirdklubben og jeg lukker sammen med mine kollegaer fra vores MC klub ude på arbejdet.

Men jeg håber at se rigtige mange af jer til \"sparke dæk\" sceancen inde på Nørrebrogade.B)

PS.
Vi plejer at mødes i Ole Jørgensens gade, Ole Rømers gade ligger iflg. Krak i Århus. :whistle:

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3804 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej Nybølle. Du skal være så hjertelig velkommen, vil glæde mig at hilse på dig.

Hej Kim. Ærgerligt, men jeg forstår godt at det ind imellem kan være vanskeligt at skulle vælge når man nu kender så mange mennesker. Skulle et eller andet glippe, eller du ombestemmer dig, ved du hvor du skal lede efter os B)

Du har selvfølgelig ret i at det er Ole Jørgensens Gade / Nørrebrogade der skal stå - tak.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3807 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej
Jeg tager lige til Padborg på mandag, for at prøve at blive lidt dygtigere til mc kørsel :) . Så dersværre ikke nogen bakkelukning for mig.
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • BIRDXX
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3813 af BIRDXX
Besvaret af BIRDXX på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Halløj, jeg kan desværre heller ikke deltage, har idag fået læsset 7 ton granit skærver af i min indkørsel:woohoo: De er nu blevet spredt ud, men nu er det sådan at det kun er nok til det halve af indkørslen, SÅ PÅ MANDAG KOMMER DER SGU 7TON MERE:blink: Så min mandag skal gå med at dele dem rundt(skovl-trillebør-rive), da vi er dagplejehjem kan vi jo ikke ha`dem til at ligge i indkørslen:dry: Tro mig min krop føles godt brugt:ohmy: , håber den når at komme sig til mandag:P Men til jer der skal på Bakken,Go tur, håber vejret er med jerB)

Mvh.Kenneth

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Claus
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mere
14 år 8 måneder siden #3816 af Claus
Besvaret af Claus på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej
Kan desværre heller ikke deltage, skal til padborg :)
Claus

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • bjajes
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #3818 af bjajes
Besvaret af bjajes på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej Carlo

Jeg vil gerne mødes med jer i Valby, hvis vi ikke bliver helt væk i regn i Jylland.
Det er vel ok at jeg har et par andre \"knallerterkørere\" med

Venlig hilsen
Bjarne

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3822 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej Bjarne, Nybølle og andre intereserede.

Ved ikke lige hvad den manglende tilmelding skyldes, bortset fra at mandag ikke lige er den mest optimale dag at lukke Bakken, men det skal ikke være afgørende for om vi andre tager med eller ej.

Derfor er planen følgende:

Ankomst på Københavns Taxiførerskole ApS, Gammel Køge Landevej 109, 2500 Valby (med indkørsel fra Blushøjvej 10, 2450 København SV) mellem kl. 15.30 og 17.00. Her vil der være mulighed for at drikke en kop kaffe eller te, og få tisset af inden afgang til Nørrebrogade. Kan du ikke finde det så ring til mig på 2688 9838 (det er kun mens jeg henter min egen Bird at jeg ikke lige tager telefonen).

Afgang fra Taxiskolen kl. 17.15 mod Nørrebrogade / Ole Jørgensens Gade (var det rigtigt denne gang Kim?). Ankomst ca. 17.45 B)

Bjarne, hvis i vil tage til takke med forholdene, så skal i være hjerteligt velkomne inkl. dine venner. Hvis jeg ikke lige er på matriklen når i kommer, så bare spørg efter Carlo eller køreskolen :whistle: Der vil formodentligt holde et antal taxier udenfor og forhåbentligt en sølvfarvet BlackBird :woohoo:

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 8 måneder siden #3835 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Bakkelukning 2009.
Hej Bjarne, H.C og Nybølle.

Så har Blackbird klubben igen været med til at lukke Bakken med maner. Tak for rigtig godt selskab til alle der deltog - det er sgu fint at kende sådanne nogle hyggelige og rare mennesker :) Til H.C. og Bjarne - det var flot at i havde overskud og lyst til at køre hele vejen herover (må huske at spørge formanden om muligheden for at indstifte en pokal for længst kørende medlem), og dejligt at se jer igen. Til Nybølle, det var jo første gang vi har været sammen (så vidt jeg da husker), men jeg håber ikke at det var sidste gang. Positivt og berigende at møde dig også (ikke mindst da vi havde brug for en masse \"manpower\" men det taler vi jo ikke om her på det åbne forum) B)

Og til vores formand Kim, jeg forstår godt at du er splittet, og ind imellem er man jo nød til at træffe nogle beslutninger der ikke er lige indlysende for alle - men det var dejligt at få hilst på dig også - lige midt på Nørrebrogade :)

Jan, ærgerligt at din Bird er blevet syg så du ikke kunne deltage, håber du får den ud og trille snart igen.

Nu glæder jeg mig til at vi forhåbentligt kan ses igen på Løvfaldstræffet.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.081 sekunder
Leveret af Kunena Forum