MC-ferie i Norge - August 2008

  • CorbinXX (No)
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #470 af CorbinXX (No)
MC-ferie i Norge - August 2008 blev oprettet af CorbinXX (No)
Hei danske birdies !

Superblackbird Club of Sweden planlegger en MC-ferietur til Norge første uge i august.
Varighet ca en uke.

Vi ser gjerne at det deltager nogle fra Danmark, så I er hjertelig velkommen at melde jer på.

Samling (link-up) i Halden på lørdag 2 august.
Tur-forslag og oversikt kostnader, se Forumindex, Träffar, Norges resa 2008 : superblackbird.se/phpBB2/viewtopic.php?t=1563

Deltagere fra Danmark kan om ønskelig ta ferge Fredrikshavn-Larvik eller Hirtshals-Kristiansand, for link-up söndag 3 august i Jörpeland (Stavanger-regionen).

Mvh
Knut K

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #471 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:MC-ferie i Norge - August 2008
hej corbin xx.
det lyder som om at det kunne blive en fed tur som i er ved at planlægge :laugh: . kan dog desværre ikke , da jeg først har ferie uge 34-35-36:( . vil ønske jer held med at arrangere turen. mener iøvrigt at det er den uge/weekend at der plejer at være det danske bird træf. er der nogle med her der har check på det?
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 måneder siden #473 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:MC-ferie i Norge - August 2008
Hej med jer

Vores fødselsdagstræf bliver 15-17/8, I kommer til at høre meget mere ;)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #475 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:MC-ferie i Norge - August 2008
:( :huh: :dry: jeg må allerede nu (desværre) melde ud at weekenden hvor vi holder føs´das træf , der kommer jeg ikke. ikke fordi jeg ikke vil , men den weekend er det at min klub sammen med 18 andre afholder fyns mc festival i odense . det ligger altid i weekenden uge 33 og vi forventer 2000-2500 deltagere , så det er en weekend hvor jeg er afsat pga. pligter i forbindelse med min daglige klubs engagement. :( , desværre !.
samme weekend er der iøvrigt als træf og scandinavian bike meet i roskilde , så det er en aktivitets fyldt weekend , men det er jo nok arrangementer der ikke har den store indflydelse på bird klub dk´s føs´das træf.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #494 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:MC-ferie i Norge - August 2008
Hej CorbinXX.

Rigtig godt initiativ, men desværre må jeg også her melde pas, da jeg er ude og rejse på det omtalte tidspunkt.

Ærgerligt både fordi det kunne være rigtig hyggeligt at mødes med andre skandinaviske ligesindede, men også fordi jeg har hørt fra andre, at Norge skulle været et utroligt flot og smukt land at køre på MC - ikke mindst når turen foregår på en Blackbird B)

Håber i får en rigtig god tur.

Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #496 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:MC-ferie i Norge - August 2008
Desværre må vi også melde pas, da vi deltager i CBX-Eurotræffet som afholdes i Frankrig. :S

Birdhilsen: Ivser
:unsure: ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.080 sekunder
Leveret af Kunena Forum