Ny Blackbird Klub/Site i Norge

  • MCK
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #4821 af MCK
Ny Blackbird Klub/Site i Norge blev oprettet af MCK
Hej til jer alle.

Heroppe i Norge, ser de ud til at være fuldstændigt \"skudt\" i vores herlige cykler.

Derfor har nogle af gutterne oprettet en site/klub på adressen blackbirdnorway.page.tl/Home.htm

De kigger på at lave et arrangement i slutning af maj 2010. Nærmere datoer med forbehold for ændringer kan ses på siten.

Jeg lovede lige at nævne det for jer ;) hvis der skulle være nogle interesserede, som ville teste sig selv i de Norske hårnålesving.

Ha det.

Michael

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Christer
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 4 måneder siden #4823 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Ny Blackbird Klub/Site i Norge
Hei Michael,

Åssen går det! Jo det er et rigtig godt intiativ - må håpe på det lykkes for NordmenneneB) B)

Satans - det er alt for længe siden jeg skrev på norsk:P :(

Nå men jeg tager en tur til pinsen - med en rundtur i Buskerud og Oppland:woohoo: :woohoo:
En rundtur til gamle kendte områder fra min barndomB) - en rendyrket \"memory lane\" tur.:P

Kærligst
Christer

Med venlig hilsen
Christer

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • MCK
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #4924 af MCK
Besvaret af MCK på emne Sv:Ny Blackbird Klub/Site i Norge
Hejsa Christer

Undskyld det forsinkede svar (er netop kommet fra ferie i DK)

Ja, jeg håber da på at de vil kunne starte noget op heroppe. En sådan klub mangler nordmændene, da der kører en masse XX rundt heroppe. XX er betegnelsen de benytter for vores kære eje heroppe :P

Hvis du kommer forbi Lommedalen på din tur heroppe er du da velkommen til at kigge forbi, til en kop kaffe eller en kop øl.

Ha det bra ;)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.085 sekunder
Leveret af Kunena Forum