Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08

  • Surfman
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #485 af Surfman
Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08 blev oprettet af Surfman
Hvor mange kommer til Nordjylland dn 1. maj 2008 - hvor Jyllands svar på \"bakke-åbningen\" finder sted.

Jeg regner med at dukke op - hvis vejret er fint.

www.mcfaarupsommerland.dk/

Vi ses - Henrik Olesen, Ringkøbing

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #723 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Absolut - de 5 kilometer kan jeg godt overkomme at køre :)
Kunne da være hyggeligt, hvis nogle flere ville med - også sjællændere og andet godtfolk B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #724 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Ja - måske kunne det ligefrem blive en klub aktivitet. Tag et grundigt kig på det link Henrik har lagt ud - læs gæstebogen. det lyder squ da som et godt arrangement :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
16 år 2 måneder siden #733 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Hej Henrik og Nikolaj

Det lyder som en rigtig god idé at få samlet en flok Birds i det jyske. Håber der kommer mange. Jeg er den 1. maj,efter en tur på biltoget til Lörrach, forhåbentlig på vej til Schweiz eller Frankrig med en anden Blackbird og 6 andre gutter - det bliver sgú ikke kedeligt hele tiden:woohoo: :woohoo:

Stor hilsen

Per Teglgaard

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #734 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Hej Per!

Det lyder som en spændende tur! B)

Ja - det kunne være interessant at få institueret den jyske version af \"Bakkens åbning\" Jeg var derfor lidt ude efter, om bestyrelsen på en eller anden måde kunne være repræsenteret, så vi ligefrem kunne få \"Fårup Sommerland\" lavet til et regulært klubarrangement.

Vi kunne jo også køre en lille tur. For eksempel ned på torvet i Blokhus, hvor en flok Blackbirds ville ta' sig godt ud. Og jeg kunne måske arrangere nogle sandwiches eller andet + en forfriskning, for jeg bor jo 500 m fra Torvet i Blokhus.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #736 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Hej Henrik og Nikolaj

Jeg synes at det lyder som en fin ide:cheer: og jeg håber at der er mange der finder vej til det nordjyske!:)

For at noget bliver et klubarrangement, kræver ikke nødvendigvis bestyrelsens involvering - der findes arrangementer som arrangeres af bestyrelsen og der findes arrangementer der arrangeres af medlemerne.

Det er en stor glæde for os i bestyrelsen, at se når medlemmerne inviterer til forskellige typer af arrangementer rundt omkring i landet!:woohoo: Opret gerne sådanne arrangementer i vores fælles kalender her på siden, det er lige præcis det den er beregnet til.

Held og lykke med arrangement!

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #977 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Jeg sidder sådan lidt og overvejer, om jeg skal oprette Fårup Sommerland åbningen som et arrangement.

Jeg har ingen fornemmelse af, hvormange der kommer, og om de der kommer evntuelt deltager i noget fælleskørsel fra de forskellige steder.

Jeg bor jo - som nogen ved - i Blokhus, og jeg kunne jo - som vist tidligere nævnt - godt gi' morgen- eller formiddagskaffe eller servere en \"forfriskning\" - alt afhængigt af, hvornår det hele skal foregår. Det kan jeg ikke lige huske nu.

Så kunne vi jo køre derover i samlet flok (alle 3) - ja hvad ved jeg?

Men lad mig høre, om det overhovedet har nogen interesse?

Og glemte jo lige:

mcfaarupsommerland.dk/ <br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/04/07 21:51

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1045 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Det ser jo ud til at blive en billig gang morgenmad :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Ivser
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1073 af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
Hej Nicolaj.

Vi vil gerne ha deltaget i dette arrangement, men for det første ligger jeg og sover ( arbejder på fast nattur ) og for det andet er vi ved at lægge sidste hånd på vores garagebyggeri. Skulle vi mod forventning kunne afse tid til turen, vil vi gerne deltage.B) Men kan vi skrives ved i starten af uge 18 , så ved vi noget mere. Jeg arbejder på Arla i Bislev, og lige i øjeblikket er vi hårdt ramt af muhammedkrisen igen, så min arbejdsplan kan hurtigt blive ændret.:( :dry:

Hilsen: Ivser og Fru Boss.:cheer:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Nikolaj
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1076 af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Træf i Fårup Sommerland 1. maj 08
OK Ivan - lad os gøre det :-)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum