Katie Melua koncert på Fyn den 1. juli 2010

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5448 af jjskov

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5449 af jjskov
Først et billede som introduktion af den smukke sangerinde med den vidunderligt smukke og rene stemme :)

Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5450 af jjskov
Mere følger om få minutter. Hele mit oprindelige indlæg forsvandt ud i en blå luft ved første forsøg.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
14 år 2 måneder siden #5451 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Katie Melua koncert på Fyn den 1. juli 2010
Hun er for lækker !!!!:woohoo: Hilsen Erik

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 2 måneder siden #5452 af jjskov
Hej Blackbird piloter

Katie Melua giver koncert torsdag den 1. juli 2010 i \"Den Fynske Landsby\", der er beliggende ved Odense Syd.

Fruen og jeg har købt billetter (på Billetnet), og vi fik den tanke at andre Blackbird ejere måske også ville med til koncerten. Vi kunne så arrangere fælleskørsel T/R fra Sjælland. Interesserede jyder må arrangere deres egen tur.

\"Singer/songwriter Katie Melua har taget verden med storm med sit jazzede udtryk, flotte vokal og iørefaldende sange\".
Hun har i mine øjne endnu ikke lavet en dårlig sang, men her kommer nogle links til hendes mest kendte sange:





Min egen favorit:


Blackbird og Katie hilsen
Jørgen J. Skov
(Hvis Blackbird tog hul på sæson 2010 i dag :woohoo: )

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
14 år 1 måned siden #6142 af jjskov
Her er et link til hendes nyeste single:


Nummeret, der er fremragende, er også inkluderet på hendes nye CD, der udkommer den 24. maj. Personligt kan jeg næsten ikke vente. :blink:

Hun giver også koncert på Ledreborg (Slotskoncert af DR) den 21. og 22. august. :)


Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 10 måneder siden #6875 af jjskov
Case closed. :P

Sikke en koncert, hvis man er til hendes type musik. 2000-3000 mennesker i amfiteatret i \"Den Fynske Landsby\". Stadig T-shirt vejr klokken 23, da koncerten sluttede. Skønne omgivelser og en pige, hvis sangstemme og følelse ikke overgås af nogen. B)

Det var en dag, jeg ikke ville være foruden. Og så blev det også lige til 340 km på Blackbirden med fruen bagpå og en middag på Jensen Bøfhus med fri softice bar. :woohoo: lt dette sammen med min ven Thorbjør (der kører en BMW 1200 RS) :whistle:

\ Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 10 måneder siden #6876 af Carlo
Hej Jørgen.

Godt at høre det var en god koncert. Jeg synets faktisk også at hun er et tallent i den gruppe af sangere, men som du selv ved, så må man prioriterer lidt ind imellem - så måske næste gang.

Jeg kan godt få øje på fornøjelsen, når i nu var så heldige at kunne sidde udendørs med T-shirt til langt ud på de små timer - må havde været en unik oplevelse.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • jjskov
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 10 måneder siden #6879 af jjskov
Hej carlo

Har lige opdaget, at hvis man googler på \"katie melua +fyn\", så linkes der ind til denne side som øverste og første prioritet. :woohoo: God reklame for klubben fra Google. :silly:

Næste gang bliver nok uden Blackbird, nemlig når hun gæster Falkoner Salen den søndag den 28. november. Billeter er lige købt i dag. :laugh: Gulvet er stort set udsolgt allerede, men der er gode pladser på balkonen endnu. :)

Jeg er måske nok et gammelt sentimentalt og romantisk fjols, men hendes formidable sangstemme og musikstil rammer direkte i hjertekulen. Av, av, ahhhh, mere, mere. :woohoo: :woohoo:

Jørgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.059 sekunder
Leveret af Kunena Forum