\"Generalforsamlings hygge\"

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #574 af kimbp
I forbindelse med årets generalforsamling d. 12. april, har vi fra bestyrelsen valgt, at prøve et nyt koncept. Ideen er, at det er så sjældent vi er sammen, så når vi endelig er samlet, skal der være mulighed for, at vi også når at få talt ordentlig sammen og hygget.

Efter generalforsamlingen, kører vi en fællestur som vi plejer, så samles vi igen, spiser noget mad sammen, drikker lidt rødvin og måske en enkelt pilsner, fortæller røverhistorier lige til den lyse morgen og får muligvis et par timer i soveposen.

Vi håber at rigtige mange af jer vil bakke op omkring dette nye tiltag.

Tilmelding senest 6. april til bestyrelsen eller via \"Tilmeld aktivitet\" her på siden.

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #714 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
hej folkens.
jeg ved ikke om der er planlagt noget bestemt til generalforsamlings fællesturen , men jeg har set at mc sneglene har åbent hus. det kunne da være et godt synn når xx antal birds triller ind hos dem . det er flinke folk , chopper /custom kørere .
adressen er : mc sneglene kohøjevej 10 / ågeholmsvej sengeløse 2640 hedehusene. ( ved spang å B) :cheer: ).
nu er jeg ikke 100% kendt på den egn , men det er da lige i baghaven af hvor vi skal være.
bare en tanke / forslag .
mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #718 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej Mads.

Og jeg som hele tiden har troet at du var en rigtig \"Globetrotter\"..... Nu foreslår du at vi skal køre ned til enden af naboens have...... :pinch:

Skynd dig at fortælle mig at jeg har taget fejl B)

Et link til et udemærket gratis-program, der er god at blive klog af ved forberedelse til ture lokalt eller på den anden side af kommune- og sognegrænser: earth.google.com/download-earth.html




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #722 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej.
Apropos korte ture skulle I prøve at køre fællestur på Orøtræffet. Hele øen bliver kørt rundt og slangen af motorcykler når flere gange at kører mod hinanden. Det er faktisk sjovt. :)

Med hensyn til MC Sneglene, så bor de faktisk i min baghave, og det er god ”musik” i mine øre når de kalder til samling, men flere af mine naboer var bekymrede, da de hørte at der skulle flytte ”rockere” ind nede på marken. Men sådan går det tit når folk ikke har sat sig ind i hvad det handler om. Jeg fik fortalt dem at de bl.a. bruger en masse energi på at kører med kræftramte børn, og det hjalp lidt på deres syn på ”rockerne”.

Jeg kan desværre ikke selv deltage i generalforsamlingen, da vi er et sted mellem Tyskland og Italien, på det tidspunkt. :(

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #730 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
om jeg er en globetrotter ?? :) :) , det ved jeg nu ikke . det længste jeg har været væk er 3 gange i spanien på kværn , eller som finn nørbygård siger det : baarcelooonaa !! . ved ikke om jeg kan blive optaget i eventyrernes klub på baggrund af det , he he !. men at komme ud og møde andre mc folk er altid sjovt , og de snegle som jeg kender lidt til , er altid friske på en snak. og om turens længde : den der djævle ø er såvidt jeg husker da stor nok til at man kan få en køretur på 1 times tid først ! , sorry kunne ikke lade være :laugh: ;) B)
globetrotter hilsener fra mads .

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #731 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej Mads.

Globetrotter eller ej, så var det nu bare ment som velment \"mobberi\" fra min side. Jeg havde læst et \"automat-svar\" (mail)på min mobil, og misforstod derhen, at det var dig havde omtalte mc-klub boende i baghaven - jeg beklager ;)




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #732 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
hej carsor . har skam ikke følt mig mobbet :) , så det behøver du ikke at beklage :laugh: . kan godt se det sjove i at der skal laves en fællestur , og at der så kommer et forslag om at køre 1 gang \"rundt om blokken \" for at ende hos en mc klub der sikkert har 1 \"kold\" på lager eller en kande kaffe klar !:P
kun ok at give den lidt \"gas& røg\" herinde , det viser at vores forum virker !!!!.
det er jo dejligt at se den aktivitet der er herinde ! stor cadeu fra mig , til alle der deltager herinde. :laugh:
mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • kimbp
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #741 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Jeg synes at det er alletiders ide!B) Vi har i bestyrelsen talt om at forberede både en lang og en kort tur, i tilfælde af dårligt vejr.:whistle:

Og når nu Daniel ikke er hjemme:( , så vi ikke kan planlægge med at inspicere værkstedet, så er et besøg hos sneglene en fin ide!
(jeg vidste iøvrigt ikke at de var flyttet fra amager)

Hilsen
Kim

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #744 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Selvfølgelig er det sol, sommerligt og dejlig varmt på det tidspunkt. B)
Jeg kunne fylde vand i poolen og arrangere en lille skattejagt efter en kasse øl rundt på grunden. :P
Der står en græsslåmaskine i skuret(Honda selvfølgelig) den er i også velkommen til at kører en tur med. :laugh:

PS. Det skal måske foregå lidt stille, så I ikke forstyrre de rocker vi har boende, mens vi er væk. :woohoo:

Mvh. Daniel der glæder sig til at få sin julegave i Tyskland. :)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #748 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Turen til Italien er aflyst, så jeg kan godt komme alligevel. :)

Vi ses.

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.096 sekunder
Leveret af Kunena Forum