\"Generalforsamlings hygge\"

  • benjor
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Mere
16 år 3 uger siden #1009 af benjor
Besvaret af benjor på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej med jer

Tak for en god generalforsamling, fin fællestur i det danske
landskab og hyggeligt samvær med god mad + div. ;)

Hilsen
Bent

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 uger siden #1012 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej med jer

Jeg vil også takke for en dejlig dag/aften/nat. Dejlig fællestur, var slet ikke klar over at der er andre steder end på Fyn at der er så kønt ;)

Og sikke en aften/nat, sjældent er der blevet fortalt så mange løgnehistiorie :unsure: Næste gang tror jeg ikke jeg skal have så mange af Fremming's blandinger, er sku lidt træt i toppen:)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 3 uger siden #1013 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hejsa.

Jeg tilslutter mig gruppen af tilfredse medlemmer, og siger tak til alle for en hyggelig weekend. Det var super at se jer alle igen efter flere måneder i \"vinterhi\", og jeg glæder mig til at møde jer igen ude på landevejene.

Desværre blev jeg jo forsinket, og deltog derfor ikke i selve generalforsamlingen, men det gik jo i virkeligheden ganske udemærket uden min tilstedeværelse B) En stor tak til den samlede bestyrelse for et godt arbejde i det forgangne år.

Jeg har en god fornemmelse af at der blev lagt grundsten til flere fællesture / projekter hen over sommeren, bl.a. en sverigestur over en forlænget weekend. Nu skal vi så bare huske at holde fast i nogle af de mange gode ideér, så de ikke glider ud i sandet.

Til sidst, men ikke mindst: jeg kan ikke blive helt klar over hvad f..... jeg skulle have sprunget over, men jeg har det stadig som om at jeg har været ude i noget frygteligt \"snavs\" :sick:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Per Teglgaard
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mere
16 år 3 uger siden #1014 af Per Teglgaard
Besvaret af Per Teglgaard på emne Sv:\"Generalforsamlings hygge\"
Hej alle

Også en stor tak fra det sønderjyske for en fed weekend. Det var en af de bedste ture jeg har været på i nyere tid - Poul har ret mhs til det smukke sjælland - utroligt at man skulle komme til at sige det.
En rigtig hyggelig aften - tiden går sgú lidt for hurtigt når selskabet er i top - hyggeaftenen/natten bliver forhåbentlig en tradition.

Håber vi alle ses til fødselsdagstræffet.........

Stor hilsen

Per

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
Leveret af Kunena Forum