En lille lørdags formiddagstur

  • mysse
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #6694 af mysse
En lille lørdags formiddagstur blev oprettet af mysse
Da sommeren nu rigtig er kommet, og pigerne er hos deres far, ja så skal der jo nydes lidt tid på BB. Så her derfor tænkt mig at køre en formiddagstur nu på lørdag d.5 juni. :cheer:
Jeg regner med at drage fra Frederikssund omkring kl.0900 og så bruge en 3-5 timer på at køre lidt rundt i det sjællandske. Hvorhen aner jeg ikke, men gode forslag modtages gerne :silly:
Så har du lyst at køre med så skriv endelig.

Sommerhilsner fra My

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
13 år 11 måneder siden #6698 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:En lille lørdags formiddagstur
Hej Mysse.

Tak for invitationen, men vi bliver nok nød til at se om vi kan få gjort lidt ved haven derhjemme i første omgang - og så muligvis en lille tur når ikke ryggen kan klarer mere kedeligt havearbejde....

Jeg faldt dog over en artikkel i \"DMC - Touring Nyt\" som måske kunne have din eller andres interesse. Det drejede sig om en ny hjemmeside, der reklamerer med at kunne bruges når man ville ud og køre en tur, og planlægge aktiviteter af interesse hjemmefra, eller måske begivenheder med relation til vores MC -verden. Jeg kan f.eks se at den annoncerer med Skt. Hans fest i Maribo etc.

Det helt store pluds (set med mine øjne), må så absolut være, at de ruter du planlægger hjemmefra, kan overføres direkte til din Garmin navigator hvis du skulle være så heldig at være i besiddelse af sådanne en.

Har kun lige kigget overfladisk på den, men det ser ud til at være okay - så prøv selv om du kunne få glæde af siden. Du kan finde den på: tourstart.org/

Hvis jeg selv skulle ud og køre en tur, ville jeg ummidelbart køre mod sydsjælland, og ramme en rute rundt om Tystrup-Bavelse Søerne, hvor der er ufatteligt smukt og dejligt - og en masse små snoede landeveje oveni købet. Bare et forslag.

Håber du / i får en god tur.


Carlo, Brønshøj<br><br>Indlæg redigeret af: Carlo, den: 2010/06/03 09:59

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • johnjohn
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
13 år 11 måneder siden #6703 af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:En lille lørdags formiddagstur
Jeg smutter til Viborg på træf hos CC Tigers..
Så min weekendt er brugt,,,:)
Er jeg sku nok også søndag,,:P :laugh:

Hilsen
John-John

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.084 sekunder
Leveret af Kunena Forum