Åbning af mc museum

  • Torben H
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #691 af Torben H
Åbning af mc museum blev oprettet af Torben H
Hej
Ugen efter at vi har åbnet bakken, åbner det lokale mc museum i Stubbekøbing på falster. Altså skærtorsdag den 20/3
Der er det en tradition at man mødes kl 10.00 på en stor p. plads i Nykøbing F.(sidste år kom der ca. 150 cykler)
Jeg tænkte på om der var nogle som kunne tænke sig at være ned på den, så vi samtidig laver et mini træf den dag. (selvfølgelig hvis vejret kunne tænke sig at være med os)
Efter åbningen kunne vi køre en tur ud og se hvad vores lille sydhavsø havde at bude på. Jeg har et lille gokart/paintballcenter som vi evt kunne besøge. Jeg kender da også nogle gode spisesteder, så det skulle nok være mulighed for at få en skærtorsdag til at gå:)
Jeg ved ikke om der er nogen der har interesse?

Mvh. Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #703 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Åbning af mc museum
Hej Torben
Lyder ellers godt, men hvis vejret er til det køre vi nogle stykke til Esbjerg, der samles en stor flok på torvet, mener omkring et par tusinde sidste år.
Langfredag smutter vi jo til Campen med nogle venner og hilser på Ivan og chefen og skal nok lige smage på en enkelt Hondakande:blink:
Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #707 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af mc museum
Hej Torben.

Tak for informationerne. Jeg har skrevet den ind i kalenderen. Desværre synte jeg at det er så tidligt på året, at vejret kan være alt fra frost, kulde og dis (for den der skal køre tidligt hjemmefra), og til smukt, mildt og vindstille den dag - så jeg vil meget gerne med, men tør ikke skrive mig på nogen deltagerliste før vi nærmer os arrangementet.

Holder vejret, er jeg naturligvis med.




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #711 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Åbning af mc museum
carsor skrev:

Hej Torben.

Tak for informationerne. Jeg har skrevet den ind i kalenderen. Desværre synte jeg at det er så tidligt på året, at vejret kan være alt fra frost, kulde og dis (for den der skal køre tidligt hjemmefra), og til smukt, mildt og vindstille den dag - så jeg vil meget gerne med, men tør ikke skrive mig på nogen deltagerliste før vi nærmer os arrangementet.

Holder vejret, er jeg naturligvis med.




Carlo, Brønshøj.



+1 (og måske 2 Suzuki'er)

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Torben H
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #712 af Torben H
Besvaret af Torben H på emne Sv:Åbning af mc museum
Tak for jeres tilbagemeldinger.
Jeg synes også helt klart at vi lige skal se på vejrudsigten inden vi beslutter os.
Hvis vejret er dårligt kan vi bare mødes på et senere tidspunkt i løbet af sommeren.
Jeg er altid åben for et lille træf.

Mvh. Torben

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 2 måneder siden #717 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Åbning af mc museum
Hej Torben, Daniel & Co.

Helt i orden Torben. Hvis alt andet går galt laver vi det bare om til en fest... :woohoo:




Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder
Leveret af Kunena Forum