Søndags tur 30-3

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #920 af Daniel
Søndags tur 30-3 blev oprettet af Daniel
Søndags tur 30-3.

Carlo og jeg talte i dag om at køre en søndagstur ud i det blå. :)

Vejrudsigten ser lovende ud på de her kanter: Søndag først nogen sol, senere skyet vestfra.

Hvis det hele flasker sig, så havde vi tænkt at køre her fra Sengeløse kl.11

Er der andre som skal luftes i morgen, så mød op i Sengeløse inden kl.11. :)

Vel mødt og alle velkomne. :)

PS. Husk sommertid, en time frem i morgen. :whistle:

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #921 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Søndags tur 30-3
Hej med jer
Vil bare ønske jer en god tur.
Er desværre optaget af at vælte mit skur, skal have et nyt og dem der skal støbe grunden truer ;) med at komme næste weekend.
Det er forøvrigt surt at have alt sit værktøj og dækapparater godt gemt afvejen når man lige skal flytte Birden fra skuret og over i garagen og så opdage det flade baghjul:(

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #922 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Søndags tur 30-3
Tak Poul og god arbejdslyst, der er jo nogen der må knokle, mens vi andre hygger os”¦.:evil:

Det lyder mystisk med flade baghjul, kombineret med besøg på touringcampen, er det noget vi skal kigge nærmere p唦”¦.? :unsure:

Vi ses senere, om ikke før, så til generalforsamlingen. :)

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #923 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Søndags tur 30-3
Det blev til en hyggelig 3 timers tur rundt i det nordsjællandske landskab, og et besøg på den verdensberømte WWW.skovgrillen.dk til en burger. :)

Tørvejr hele vejen og en del sol sidst på turen. :)
Herlig dag, tak for selskabet Carlo. :)

Et par stemningsbilleder:




Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #924 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Søndags tur 30-3
Hej Daniel og Co.

Jeg vil straks og uden forbehold tilslutte mig dit indlæg. Hvor var det dog dejligt at komme ud og få \"blæst lidt af vinterstøvet\" af. Vejret var jo ikke særlig udsøgt hvis vi havde inviteret til grilparty hjemme i haven - men til vores tur var det ganske og aldeles optimalt.

Eneste forbehold for arrangementet må være ønsket om en lidt bedre timing (prøv lige at se et par \"tykke maver\" der står og skriger på en lille middagssøvn):woohoo:

Ærgerligt at der ikke var andre fra klubben der havde tid, lyst eller lejlighed til at deltage i et meget vellykket arrangement (jeg ser lige bort fra dig Poul, da du var lovligt undskyldt. Enhver ved jo, at efter åbning af Campen, skal man have lappet hjulene sammen igen.... :whistle: ).

Jeg skulle i øvrigt hilse fra overkommandoen og bekendtgøre, at hvis invitationen også gælder næste gang, vil hun naturligvis gerne deltage :)

PS. Hvor finder jeg prisen på en \"krasser\"? :pinch:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Emne forfatter
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #950 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Søndags tur 30-3
Hej Carlo.
Det kunne være hyggeligt at arrangere, en Sveriges tur som vi har snakket om et par gange. :)

Måske vi bare skulle sætte en dato ud i fremtiden og så bare se hvordan vejr og vind arter sig, og om der er flere, som er med på sådan en tur. :)

Her et stemnings billede fra vores sidste picnic i Sydsverige:



Med venlig hilsen Daniel.
Bilag:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #978 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Søndags tur 30-3
Hej Daniel & Co.

Tak for sidst. Det var en super tur op gennem det nordsjællandske, og retur af kystvejen (vær lige sød at minde mig om at trække maven lidt ind næste gang Connie går amok med sit camera).

Beklager, først nedlægger de min server uden at spørge mig om lov - og så er der nogen der har gemt mine feriebilleder - måske kun for at drille mig :blink: Jeg havde tænkt mig at indsætte et stemningsbillede fra Bente´s og min sidste tur i det sydsvenske opland, men det må du have tilgode.

Vi har talt om jeres forslag, og vi tilslutter os meget gerne. Jeg er rimeligt sikker på, at vores interesseområder ikke ligger så langt fra hinandens, så mon ikke der er lagt op til en rigtig hyggelig forlænget weekend i gode venners lag? -jeg tror muligheden er der. Hvis der så skulle være andre der kunne have lyst til at deltage ville det kun være super.

Eneste problem pt. er at vi ikke rigtig ved hvornår i skal afsted på ferie. Vil du og fru Connie ikke komme med det forslag til tidspunktet, evt. en alternativ dato? Bente og jeg holder jo sen ferie i år, så vi har kun aftalt en masse småture.


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.073 sekunder
Leveret af Kunena Forum