åbent hus !

  • madhed
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #926 af madhed
åbent hus ! blev oprettet af madhed
hej folkens.
i den weekend der kommer er der åbent hus 3 steder her i trekants området hvis der er nogen som har lyst til at komme ud og snuse lidt til noget \"mc kultur\".
der er åbrnt både lørdag og søndag 10-17 hos ks motor i vejle og hos jan o mc og tg motor i middelfart. jeg skal stå i pølsevogn og sælge øl vand og pølser for min klub , hos tg motor på mandal alle 6 . jeg er der lørdag 10-17 og så er der 2 andre medlemmer søndag. der er div. prøvekøsel af mc og skal man se hvordan ens mc er justeret så er der mulighed for at få kørt sin mc i en mjp dyno bænk for 200 kr. kigger i forbi , så sig da lige hej.
hilsen mads

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Carlo
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #927 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:åbent hus !
Hej Mads.

Tak for din invitation og informationerne. Mon ikke der er flere af klubbens medlemmer, der efterhånden er \"værdigt trængende\" til at få kørt nogle gode kilometer - straks når vejret bliver lidt mere mildt (og gerne tørvejr....). Tror du vi kan finde en \"god pris\" for dine pølser, hvis vi nu lige tilfældigvis kommer forbi på det rigtige tidspunkt? :woohoo:


Carlo, Brønshøj.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Erik Uldall
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
16 år 1 måned siden #928 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:åbent hus !
Hej Mads, vi er 3 mand der kigger derover på Søndag. Jeg er desværre på arbejde Lørdag.:(
Så må vi jo se om dine kolleger kan riste pølser der rykker med blæk,blod,bræk,åkander, mælketænder, tudebriller,:laugh: og hele molevitten.:sick: Er det ikke sådan man siger???. Erik.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • poul dam
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #929 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:åbent hus !
Hej Mads

Jeg fik væltede det gamle skur sidste weekend og regner med at der bliver støbt grund til den nye i weekenden, så er jeg ligesom nød til at holde øje med dem ;) Vil ellers gerne smage en af dine pølser.:)

Hygge PD

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Daniel
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
16 år 1 måned siden #930 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:åbent hus !
Hej Mads.
Tak for info. :)

Her er også åbent hus hos Honda/Kawa forhandleren i Slangerup, som jeg nok regner med at køre ud til.

En side bemærkning:
Er der ikke også noget om at der er pølser, til sådan et rejsegilde og indvielse af skur Poul. :P
Hvad tid var det vi skulle komme. :P

Mvh. Daniel

Med venlig hilsen Daniel.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • madhed
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #931 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:åbent hus !
hejsa.
satser da på at at jeg kan finde ud af det der med pølser , det går altid godt når jeg står foran , så hvorfor skulle det ikke også gå når jeg står på den anden side. regner også med at jeg er der søndag noget af tiden. i kan nemt kende mig da det sandsynligvis er manden ( mig ) som render rundt i lædertøj efter et par tvillinger der vil hver sin vej . vil dog selv bruge lidt af søndagen på at besøge ks motor og jan o mc .
ER DET IKKE BARE DEJLIGT NÅR GRADERNE STIGER OG DER ER MC KULTUR I LUFTEN !!!!! :evil: :woohoo:
mads.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.096 sekunder
Leveret af Kunena Forum