solgt min BB
- kich
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 5 måneder siden #4362
af kich
solgt min BB blev oprettet af kich
jeg har sologt min BB kunne ikke klare det i hændene, de \"sov\" det meste af tiden og så er det sjove væk. havde sat vfr styr på men det var ikke nok. kommer til at savne den sprøde motor med den herlige gang.har byttet den med en cb900hornet der sider man op og hændene sover ikke, det er nu herligt.
det har været hyggeligt af læse alle de fif de forskellige medlemmer har fundet ud af.
tak for nu kich kim carlsen
det har været hyggeligt af læse alle de fif de forskellige medlemmer har fundet ud af.
tak for nu kich kim carlsen
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- kimbp
- Gæst
-
15 år 5 måneder siden #4364
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:solgt min BB
Hej Kim
Surt, at det aldrig lykkedes for dig, at få det til at fungere ordentlig. Held og lykke med den nye, som jo trods alt, er en Honda!
Hilsen
Kim
Surt, at det aldrig lykkedes for dig, at få det til at fungere ordentlig. Held og lykke med den nye, som jo trods alt, er en Honda!

Hilsen
Kim
- FUA
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
-
Mindre
Mere
15 år 5 måneder siden #4379
af FUA
Besvaret af FUA på emne Sv:solgt min BB
Hej Kim.
Ja det er ikke altid nemt med kørestillingen !
Jeg solgte min Suzuki 1250 Bandit , faktisk af modsatte grund som du sælger Birden . Der sad jeg nemlig helt ret op , men fik så ondt i bagdelen , efter en times tid , fordi al vægten var lige ned på den . Købte så Birden hvor jeg føler en go balance , med vægten fordelt på arme og bagdel .
Håber du bliver glad for Hornetten...
Hilsen FUA.
Ja det er ikke altid nemt med kørestillingen !
Jeg solgte min Suzuki 1250 Bandit , faktisk af modsatte grund som du sælger Birden . Der sad jeg nemlig helt ret op , men fik så ondt i bagdelen , efter en times tid , fordi al vægten var lige ned på den . Købte så Birden hvor jeg føler en go balance , med vægten fordelt på arme og bagdel .
Håber du bliver glad for Hornetten...
Hilsen FUA.
Tid til at oprette siden: 0.064 sekunder
- Du er her:
-
Hjem
-
Forum
-
Honda Blackbird Club Denmark
-