HALLO;;
- johnjohn
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
12 år 6 måneder siden #11478
af johnjohn
HALLO;; blev oprettet af johnjohn
Hej Folkens,,
Ved at mange af skal noget andet Kr.Himmelfarts,,
Men kan det virkelig passe at vi kun skal 4 bird 1 VFR og en FJR 1300 afsted til Holland,, syndes sku det er forlidt,,
Jeg som bare skal tuller rundt der hjemme og klø jeg i røven,, kom nu ud af busken og tag med på tur,, sku lidt trist at man ligger et stykke arbejde i at lave en tur og så der ikke er merer opbakning,,
Har sørget for at vi får en geuidet tur rund i det nordlige Holland og et besøg i en biker shop,,
Jeg har lidt Fotos med der nede fra til GF,,
ØHH,, Det var lige en BØVS,,
Hilsen
John-John
Ved at mange af skal noget andet Kr.Himmelfarts,,
Men kan det virkelig passe at vi kun skal 4 bird 1 VFR og en FJR 1300 afsted til Holland,, syndes sku det er forlidt,,
Jeg som bare skal tuller rundt der hjemme og klø jeg i røven,, kom nu ud af busken og tag med på tur,, sku lidt trist at man ligger et stykke arbejde i at lave en tur og så der ikke er merer opbakning,,
Har sørget for at vi får en geuidet tur rund i det nordlige Holland og et besøg i en biker shop,,
Jeg har lidt Fotos med der nede fra til GF,,
ØHH,, Det var lige en BØVS,,
Hilsen
John-John
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- croma
- Gæst
12 år 6 måneder siden #11479
af croma
Besvaret af croma på emne Sv:HALLO;;
det er ikke altid antallet af bikere, som afgør om en tur bliver en succes, er sikker på i får en fed tur/oplevelse.
Det ser ud til vi kun bliver 3 stk. til sverige i morgen, men det bliver sikkert også hyggeligt
Det ser ud til vi kun bliver 3 stk. til sverige i morgen, men det bliver sikkert også hyggeligt
- johnjohn
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
12 år 6 måneder siden #11480
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:HALLO;;
Helt sikkert det bliver hyggeligt,,
Ville ellers gerne med til sverige,, men har et par aftaler i morgen så desværer,, men regner med at er med næste gang,, god tur,,
Hilsen
John-John
Ville ellers gerne med til sverige,, men har et par aftaler i morgen så desværer,, men regner med at er med næste gang,, god tur,,
Hilsen
John-John
Tid til at oprette siden: 0.093 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- HALLO;;