Fødseldagstræfet
- johnjohn
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11755
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Fødseldagstræfet
Hej Bjarne,,
Det ser fint ud der oppe,,,
Og vi kommer selvfølgelig,,
Vi tager telt med,, vi er ikke sådan nogle Touring biker som ikke kan sove i telt,, det er dejlig at sove i telt med den friske luft,,
Håber at der bliver rigtig mange tilmedlinger,,,
Hilsen
John-John
Det ser fint ud der oppe,,,
Og vi kommer selvfølgelig,,
Vi tager telt med,, vi er ikke sådan nogle Touring biker som ikke kan sove i telt,, det er dejlig at sove i telt med den friske luft,,
Håber at der bliver rigtig mange tilmedlinger,,,
Hilsen
John-John
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Søren
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11756
af Søren
Besvaret af Søren på emne Sv:Fødseldagstræfet
Hej Bjarne
Det der ska reserveres er supergodt vejr:laugh:
så sover man hvor det ska være, hvis man er (træt meget træt)
See You
Hygge Søren
Det der ska reserveres er supergodt vejr:laugh:
så sover man hvor det ska være, hvis man er (træt meget træt)
See You
Hygge Søren
- johnjohn
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11758
af johnjohn
Hej Bjarne ,, Har du en adresse,,
Der hvor vi skal holde denne fødelsdags fest,,
Hilsen
John-John
Der hvor vi skal holde denne fødelsdags fest,,
Hilsen
John-John
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11760
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Fødseldagstræfet
Det ser sgu godt ud alt sammen.
Vi tager teltet med og håber på godt vejr, og ingen myg.
Vi tager teltet med og håber på godt vejr, og ingen myg.
Med venlig hilsen Daniel.
- lene
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11764
af lene
Besvaret af lene på emne Sv:Fødseldagstræfet
Hej allesammen
Det der med pladser må lige vente til indbydelsen er officiel, (syntes jeg ) men selvfölgelig tänker vi på jer der har skrevet allerede om sovepladser på hjemmesiden, det vi ved er at Shoppens kvinde kommer på mc med sin mand og eftersom hun har hele shoppen med har de ikke plads til telt... så de er allerede reserverede, men vi önsker godt vejr så telt er vel ikke så galt haha.. Bluebird du får sovepladsen ved siden af Bjarne helt gratis haha... men vi höres af inden det er tid, vi skal forsöge at komme ud at se selve pladsen indvendigt näste uge, så mailer vi billeder og om det er gode sovepladser, ha en rigtig god weekend allesammen
og glem ikke at köre forsigtigt...
Knus
Lene
Det der med pladser må lige vente til indbydelsen er officiel, (syntes jeg ) men selvfölgelig tänker vi på jer der har skrevet allerede om sovepladser på hjemmesiden, det vi ved er at Shoppens kvinde kommer på mc med sin mand og eftersom hun har hele shoppen med har de ikke plads til telt... så de er allerede reserverede, men vi önsker godt vejr så telt er vel ikke så galt haha.. Bluebird du får sovepladsen ved siden af Bjarne helt gratis haha... men vi höres af inden det er tid, vi skal forsöge at komme ud at se selve pladsen indvendigt näste uge, så mailer vi billeder og om det er gode sovepladser, ha en rigtig god weekend allesammen
og glem ikke at köre forsigtigt...
Knus
Lene
- spølkum
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11766
af spølkum
Besvaret af spølkum på emne Sv:Fødseldagstræfet
Hej Bluebird
Er det en speciel type der sover i telt:)
mvh Spølkum
mvh Spølkum
- BlueBird
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11767
af BlueBird
Besvaret af BlueBird på emne Sv:Fødseldagstræfet
spølkum skrev:
Det håber jeg da ikke der skal nok være mange typer der gør *det*, men det ligger helt fast at jeg ikke er en af dem Jeg foretrækker tag over hoveder, selvom man kører MC kan man da godt unde sig lidt magelighed...
BlueBird
Hej Bluebird
mvh Spølkum
Det håber jeg da ikke der skal nok være mange typer der gør *det*, men det ligger helt fast at jeg ikke er en af dem Jeg foretrækker tag over hoveder, selvom man kører MC kan man da godt unde sig lidt magelighed...
BlueBird
- johnjohn
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11773
af johnjohn
Hejsa,,
Hvad er maglighed,,, ved sku ikke noget beder en at vågne i mit telt ,, hvor jeg ligger på en god op pumpet luftmadres,, har min gode hovdepude og min dejlige varme sovepose,, og regner det,, jaa så er det om på den anden side og knorer 1 time til.. dog vil jeg sige at mit telt er med stå højte,, er sku blevet for gammel til at ligge ned og tage tøj på,,
Men sådan er vi heldigvis forskellige,, og hurra for det,, godt vi ikke alle er ens,, for hvem skulle vi så ligne,,
Håber så bare at man kan få pløkke i jorden der oppe,, ellers må Bjarne jo komme og borer små huller i undergrunden så vi kan få sat pløkke i,,
Forsat god weekendt venner,,
Hilsen
John-John<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/06/02 09:44
Hvad er maglighed,,, ved sku ikke noget beder en at vågne i mit telt ,, hvor jeg ligger på en god op pumpet luftmadres,, har min gode hovdepude og min dejlige varme sovepose,, og regner det,, jaa så er det om på den anden side og knorer 1 time til.. dog vil jeg sige at mit telt er med stå højte,, er sku blevet for gammel til at ligge ned og tage tøj på,,
Men sådan er vi heldigvis forskellige,, og hurra for det,, godt vi ikke alle er ens,, for hvem skulle vi så ligne,,
Håber så bare at man kan få pløkke i jorden der oppe,, ellers må Bjarne jo komme og borer små huller i undergrunden så vi kan få sat pløkke i,,
Forsat god weekendt venner,,
Hilsen
John-John<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/06/02 09:44
- Jéan
- Gæst
12 år 5 måneder siden #11782
af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Fødseldagstræfet
John-John..., jeg har lige været der oppe og set det du skal ha lufthammeren med he he....
- johnjohn
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11792
af johnjohn
Oki,,Jeàn
Hvis Bjarne sørger for at der står en stor kompresser,, så tager jeg den storer borerhammer med,,,
UPS,,, Kører jo ikke med trailer efter biden,, haha,, den vejer godt nok 18 kg er er til lufttryk:P
Når men så må vi undværer pløkke ,,
Hilsen
John-John
Hvis Bjarne sørger for at der står en stor kompresser,, så tager jeg den storer borerhammer med,,,
UPS,,, Kører jo ikke med trailer efter biden,, haha,, den vejer godt nok 18 kg er er til lufttryk:P
Når men så må vi undværer pløkke ,,
Hilsen
John-John
Tid til at oprette siden: 0.109 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Fødseldagstræfet