Ny klub
- johnjohn
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11845
af johnjohn
Ny klub blev oprettet af johnjohn
Kærer venner,,,
Efter at jeg sidste sommer forlod Maribo Mc ,, Har jeg nu fundet en ny mc klub at kører i,,
Den nye klub hedder Runnin`Free`og ligger på stevns,, nærmer i Lyderslev,,
Her er jeg så blevet fuldgyldigt medlem nu,,
Og har den storer fornøjelse at kunne inviterre jeg til klubben årlige træf,,
Dette finde sted den 3-5 August,,
Her er rig mulighed for at overnatte , bade mulighed og mad og øl til rimelige priser,,,
Da i jo er flere som har besøgt mig da jeg var i Maribo mc,, håber jeg nu at i også vil besøge mig i min nye klub,, som ligger ... Ærtebjervej 14 i Lyderslev , 4660 Store Heddinge,,
Håber på et gensyn mde jeg som tidliger har besøgt mig,,
Nye er da selvfølgelig også velkommen..
Hilsen
John-John
Efter at jeg sidste sommer forlod Maribo Mc ,, Har jeg nu fundet en ny mc klub at kører i,,
Den nye klub hedder Runnin`Free`og ligger på stevns,, nærmer i Lyderslev,,
Her er jeg så blevet fuldgyldigt medlem nu,,
Og har den storer fornøjelse at kunne inviterre jeg til klubben årlige træf,,
Dette finde sted den 3-5 August,,
Her er rig mulighed for at overnatte , bade mulighed og mad og øl til rimelige priser,,,
Da i jo er flere som har besøgt mig da jeg var i Maribo mc,, håber jeg nu at i også vil besøge mig i min nye klub,, som ligger ... Ærtebjervej 14 i Lyderslev , 4660 Store Heddinge,,
Håber på et gensyn mde jeg som tidliger har besøgt mig,,
Nye er da selvfølgelig også velkommen..
Hilsen
John-John
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11847
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Ny klub
Hej JohnJohn.
Tillykke med medlemsskabet af din nye klub. Jeg ved jo at klublivet og din MC fylder ganske meget i dit liv - så håber at du bliver glad for klubskiftet.
Fruen og jeg kommer gerne og besøger dig nå lejlighed byder sig. Håber vi snart set "some where out there"
Tillykke med medlemsskabet af din nye klub. Jeg ved jo at klublivet og din MC fylder ganske meget i dit liv - så håber at du bliver glad for klubskiftet.
Fruen og jeg kommer gerne og besøger dig nå lejlighed byder sig. Håber vi snart set "some where out there"
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11864
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Ny klub
Hej JohnJohn
Ja, tillykke med din nye klub.
Måske du en dag arrangerer julefrokost i de nye omgivelser og med masser af jordbærdrik . Så kommer Else og jeg gerne, hvis der er plads i kalenderen .
\ Jørgen
Ja, tillykke med din nye klub.
Måske du en dag arrangerer julefrokost i de nye omgivelser og med masser af jordbærdrik . Så kommer Else og jeg gerne, hvis der er plads i kalenderen .
\ Jørgen
- johnjohn
- Emne forfatter
Mindre
Mere
12 år 5 måneder siden #11868
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Ny klub
Hey Jørgen,,
Ja se det kan godt tænkes,at jeg gør det,, men ikke til næste år,, vi er først nu igang med at lave et fældes sove rum i klubber,, og ved i nu ikke hvornår det er færdigt,, de ting vi laver bliver lavet efterhånde som der er penge i kassen til det,,
Hilsen
John-John
Ja se det kan godt tænkes,at jeg gør det,, men ikke til næste år,, vi er først nu igang med at lave et fældes sove rum i klubber,, og ved i nu ikke hvornår det er færdigt,, de ting vi laver bliver lavet efterhånde som der er penge i kassen til det,,
Hilsen
John-John
- strisser
- Gæst
12 år 3 måneder siden #12436
af strisser
Besvaret af strisser på emne Sv:Ny klub
Hej JohnJohn
Håber du bliver godt tilfreds med din nye klub.........nu hvor jeg så også har fået Bird, så er jeg også på vej til at finde en klub, hvor man kan være velkommen med sådan en maskine.
Din nye klub er nok lige lovlig langt væk fra Roskilde.....smiler......
Men jeg kan se der er træf næste weekend........jeg skal dog på job, men jeg vil da gøre alt hvad jeg kan for at kunne komme og hilse på i nogle timer.
Hilsen "strisser"
Håber du bliver godt tilfreds med din nye klub.........nu hvor jeg så også har fået Bird, så er jeg også på vej til at finde en klub, hvor man kan være velkommen med sådan en maskine.
Din nye klub er nok lige lovlig langt væk fra Roskilde.....smiler......
Men jeg kan se der er træf næste weekend........jeg skal dog på job, men jeg vil da gøre alt hvad jeg kan for at kunne komme og hilse på i nogle timer.
Hilsen "strisser"
- johnjohn
- Emne forfatter
Mindre
Mere
12 år 3 måneder siden #12440
af johnjohn
Hej Claus,,
Du skal værer så velkommen,,
Du bor ikke for langt væk,, vi har medlemmer som kommer fra Ringsted, Tåstrup, vallensbæk og Solrød.. og mig selv fra Nyk.F
Men du er velkomme,, vi har normale klub aften om Fredagen fra 19.30-?
Hilsen
John-John
Du bor ikke for langt væk,, vi har medlemmer som kommer fra Ringsted, Tåstrup, vallensbæk og Solrød.. og mig selv fra Nyk.F
Men du er velkomme,, vi har normale klub aften om Fredagen fra 19.30-?
Hilsen
John-John
- johnjohn
- Emne forfatter
Mindre
Mere
12 år 3 måneder siden #12442
af johnjohn
Claus,,
Hvis du vil have en klub i Roskilde kan jeg varmt anbefale Wallhala mc som ligger ude i Bag RUC ved de storer drivhuse,Marebjerby vej 18,, klubben er åben onsdag fra kl 18..
Formande hedder Kim Hansen,, kaldes for Bosse en utrolig flink og dejlig mand,,og du siger bare du kender John-John,, så løber de allesammen,,
Men hvis du kommer næste weekendt vil jeg gerne præsenterer dig for ham,,
Hilsen
John-John<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/07/29 10:59
Hvis du vil have en klub i Roskilde kan jeg varmt anbefale Wallhala mc som ligger ude i Bag RUC ved de storer drivhuse,Marebjerby vej 18,, klubben er åben onsdag fra kl 18..
Formande hedder Kim Hansen,, kaldes for Bosse en utrolig flink og dejlig mand,,og du siger bare du kender John-John,, så løber de allesammen,,
Men hvis du kommer næste weekendt vil jeg gerne præsenterer dig for ham,,
Hilsen
John-John<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/07/29 10:59
- strisser
- Gæst
12 år 3 måneder siden #12447
af strisser
Besvaret af strisser på emne Sv:Ny klub
Hej John.......jeg kender så udemærket Kim "bosse"......han er en af mine gode venner........men det vil da glæde mig at hilse på ham nede ved dig......
Bosse har været efter mig nogle gange for at jeg skulle melde mig ind hos ham, men jeg synes ikke lige jeg passer ind der.......hvilket Bosse også godt ved.
Håber jeg kan få mine vagter til at passe, således at jeg kan komme på besøg i din nye klub.
Claus
Bosse har været efter mig nogle gange for at jeg skulle melde mig ind hos ham, men jeg synes ikke lige jeg passer ind der.......hvilket Bosse også godt ved.
Håber jeg kan få mine vagter til at passe, således at jeg kan komme på besøg i din nye klub.
Claus
- johnjohn
- Emne forfatter
Mindre
Mere
12 år 3 måneder siden #12454
af johnjohn
Hilsen