Træf,,
- johnjohn
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
12 år 4 måneder siden #12232
af johnjohn
Træf,, blev oprettet af johnjohn
Træf i min nye klub,,,
3-5 August er der træf i min nye klub,,
Øl,vand og mad til rimelige priser,,Samt shotbar,,
der er 2 bandt på i stor indedørs lade med bar ,,
Det er også mulig at få et bad,,
Samt stor telt plads,,
Bliver det koldt er der mulighed for at vi kan varme laden op..
udendørs finder i den beste pølsevogn på hele Stevns,,, den har på det nermste døgn åben,,Ellers bliver der til at købe den berømte stevnsgryde,,
Samtidig er vi ikke mindre end 5 som skal døbes i en storer muderpool i år,, det bliver et syn for guder,,,
Håber at se rigtig mange af jeg,, i må også bare komme og besøg os lørdag eftermiddag,,
på aderssen
Runnin Free`
Ertebjergvej 14
Lyderslev
4660 Store Heddinge
Der er skiltet til træffet fra de større veje,<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/07/06 09:00
3-5 August er der træf i min nye klub,,
Øl,vand og mad til rimelige priser,,Samt shotbar,,
der er 2 bandt på i stor indedørs lade med bar ,,
Det er også mulig at få et bad,,
Samt stor telt plads,,
Bliver det koldt er der mulighed for at vi kan varme laden op..
udendørs finder i den beste pølsevogn på hele Stevns,,, den har på det nermste døgn åben,,Ellers bliver der til at købe den berømte stevnsgryde,,
Samtidig er vi ikke mindre end 5 som skal døbes i en storer muderpool i år,, det bliver et syn for guder,,,
Håber at se rigtig mange af jeg,, i må også bare komme og besøg os lørdag eftermiddag,,
på aderssen
Runnin Free`
Ertebjergvej 14
Lyderslev
4660 Store Heddinge
Der er skiltet til træffet fra de større veje,<br><br>Indlæg redigeret af: johnjohn, den: 2012/07/06 09:00
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
12 år 4 måneder siden #12243
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Træf,,
Hej JohnJohn.
Datoerne ER noteret i kalenderen, så må vi se når vi nærmere os. At se dig blive "rullet" har jeg altid drømt om - at se dig blive "rullet i tjære og fjer" kan jeg kun syntes endnu bedre om min gamle "krigsoglegekammerat"
Datoerne ER noteret i kalenderen, så må vi se når vi nærmere os. At se dig blive "rullet" har jeg altid drømt om - at se dig blive "rullet i tjære og fjer" kan jeg kun syntes endnu bedre om min gamle "krigsoglegekammerat"
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
- Du er her:
- Hjem
- Forum
- Honda Blackbird Club Denmark
- Ture og Arrangementer
- Træf,,