Sankt Hans fest i Maribo Mc.
- jjskov
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mindre
Mere
14 år 5 måneder siden #6818
af jjskov
Besvaret af jjskov på emne Sv:Sankt Hans fest i Maribo Mc.
Hej JohnJohn
Har været lidt sløv på det sidste her på forummet. Har været en lille uge i Norge på dykkertur og kort efter 2 uger i Italien for at springe faldskærm ved det 10. World POPS Meet i Reggio Emilia.
Desværre har jeg for længst afsat denne weekend til indkøb af nyt MC-kluns til mig selv (det gamle kan ikke mere efter 26 år) og min søn Anders, der tager et lynMCkørekortkursus (langt ord) i starten af juli. Vi smutter lige en tur til Hamborg i den 4-hjulede for at besøge Louis-shoppen der.
I ønskes alle en superfedt weekend med masser af god mad, underholdning og våde sager. Mon det går sådan her ?
Har været lidt sløv på det sidste her på forummet. Har været en lille uge i Norge på dykkertur og kort efter 2 uger i Italien for at springe faldskærm ved det 10. World POPS Meet i Reggio Emilia.
Desværre har jeg for længst afsat denne weekend til indkøb af nyt MC-kluns til mig selv (det gamle kan ikke mere efter 26 år) og min søn Anders, der tager et lynMCkørekortkursus (langt ord) i starten af juli. Vi smutter lige en tur til Hamborg i den 4-hjulede for at besøge Louis-shoppen der.
I ønskes alle en superfedt weekend med masser af god mad, underholdning og våde sager. Mon det går sådan her ?
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- johnjohn
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mindre
Mere
14 år 5 måneder siden #6822
af johnjohn
Besvaret af johnjohn på emne Sv:Sankt Hans fest i Maribo Mc.
Hej JJSKOV...
Så kig dog forbi Maribo MC når i kører hjem,,,
I kører jo lige forbi...
Hilsen
John-John
Så kig dog forbi Maribo MC når i kører hjem,,,
I kører jo lige forbi...
Hilsen
John-John
Venligst Log på for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.055 sekunder
- Du er her: